Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 -95 Virtalukko jumittaa

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A4 -95 Virtalukko jumittaa

    Missähän vois olla vika. Häikkä tuli yhtääkkiä. Kun kääntää avainta virtalukossa ja starttaa ni avain jää virtalukossa ikäänkuin pohjaan. Auto käynnistyy normaalisti mutta tästä seuraa se että konehuoneesta kuuluu ihmeellistä ääntä ja mm. ilmastointilaite ei toimi. Onko virtalukon pohjassa häikkää vaan missä?

    #2
    Jäiskö startti päälle? Ja tosiaan jos virtalukonpohja on särki ni saattaa osa sähköistä jäädä kytkeytymättä.
    btw. Mulla olis yks ylimääränen orig. pohja hyllyssä kun ei käyny omaan autoon.

    Comment


    • #3
      Kyllä se jää vähä niinku päälle. Voisko olla vika siinä virtalukon pohjassa?Paljo sillä on hintaa?

      Comment


      • #4
        Luulisin että sama kuin tuossa. http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...ght=virtalukko Minulla oli myös tuo vika ,mutta hiukan vanhemmassa Audissa.On kuulemma tyyppi vika. Kyllähän tuo vaikuttaa pohja vialta.Jos se klipsu olisi poikki eihän se starttaisi ollenkaan.Minulla nuo molemmat viat puolenvuoden sisällä.
        Viimeksi muokannut Rafu; 18.3.2010, 17:50. Perustelu: Muisti palaa pätkittäin.

        Comment


          #5
          Eikös pohja ole jotain 20-30? luokkaa riippuu mistä ostaa. Multa saat 10 jos tuo vaan käy sun autoon. JA kun virtalukon pohjan saa käteen siitä melkeen näkee on se rikki. Itsellä oli koko kuori halki.

          Comment


          • #6
            Ok.Mihin malliin se on?Onko millanen homma vaihtaa se pohja?

            Comment


              #8
              Tuolta löytyy juu apuja, ei todellakaan ole vaikea homma. Jos bägillinen ratti ni varovasti vaan;)
              Mulla tuo osan numero on:4b0905848. Omassa autossa tais olla sama numero mutta kirjain on a. Joten tämä ei kokonsa puolesta käynyt.

              Comment

              Working...
              X