Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Nokian navi ja bluetooth hands-free

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Nokian navi ja bluetooth hands-free

    Onko joku törmännyt sellaiseen ongelmaan, että nokialainen (E52) ei osaa lukea bluetoothin kautta naviohjeita auton kaiuttimien kautta, vaikka puhelut toimii normaalisti. Tai oikeammin varmaan auton bluetooth hands-free ei osaa tuoda kaiuttimiin muuta kuin puhelun äänet. Maahantuoja mielestä ei ole mitään tehtävissä ainakaan tällä hetkellä, ehkä joskus tulee joku päivitys joka korjaa asian. Nyt täytyy aina sammuttaa puhelimesta bt, kun haluan käyttää navia.

    #2
    Mulla on samaa ongelmaa, kyseessä N97 mini ja BT-sarjana Blaukkarin aftermarket-systeemi joka on Concert II:n perässä. Olen luullut että ongelma on Blaukkarissa mutta ilmeisesti syynä onkin Nokian puhelimessa.

    Comment


      #3
      Koodissa

      Vika BT:n koodissa. Se on niin bugista ja huonosti speksattua, että kun korjaa yhden vian, niin tilalle tulee kymmenen uutta bugia... :-)

      Comment


      • #4
        joskus auttanut firmwaren päivitys

        Itsellä on CK-1W ja CK-7W asennuksia autoissa. Niissä navin ohjeet ja kameratolppahälyytykset toimii BT-sarjan kautta ihan hyvin. GPS palikkana LD-3W ja LD-4W palikoita.

        On vaan pitänyt aina päivittää puhelimen firmware uusimpaan versioon jotta kaikki Bluetooth ominaisuudet on ruvenneet toimimaan asiallisesti.

        Puhelimina E63, E50, N95, E70, 6710 navigator, N77, joukko muita mitä ei muista.

        Ainoat ongelmallisemmat yhteydet on kyllä olleet CK-20W gps lisälaitteen kanssa. Ei tahdo aina automaattisesti katketa sähköt kun auton sammuttaa. Pitäsi vissiin katsoa virtajohto uudestaan kun tarkenee.

        Comment


          #5
          Mulla on puhelimessa uusin FW mutta silti ei toimi. Känny lisäksi tunnistaa tuon Blaukkarin sarjan autosarjaksi joten sekään ei ole tässä se ahdistava pointti.

          Comment

          Working...
          X