Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Navi+ ongelma

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Navi+ ongelma

Hei

Onko kelläkään muulla dvd-navi ilmoittanut "Please check navigation dvd"? Levy toiminut aikaisemmin täysin ongelmitta. Kokeilin vielä vanhemmallakin levyllä, eikä silläkään toiminut. Kokeilin ottaa levyt ulos ja takaisin sisään useamman kerran, boottasin MMI:n useamman kerran sekä käytin autosta virrat pois useamman kerran. Ei apua. Auto profiilini mukainen A6.

Jos joku tietää tämän tyyppiseen ongelmaan apuja, niin kovasti kaipaisin.

Toivotaan ettei ole DVD-aseman lukupää tai mekanismi rikki. Oletko koittanut soittaako se audiolevyjä ok?

Comment

Alkuperäinen vai kopsulevy? Mikä navi? MMI vai RNS-E?

Comment

Minulla kävi tuo sama vetokoukun asennuksen jälkeen. Painoin itse DVD-soittimen takana olevan johtoliittimen paremmin paikoilleen, sen jälkeen toimi.

Comment

Tänään aamulla navi toimi taas täysin normaalisti, kun lähdin autolla liikenteeseen. Mystistä :) Olisikohan kostealla kelillä osuutta asiaan?

Ja MMI siis kyseessä ja alkuperäisellä levyllä teki tuon virheen.

Pitää kokeilla, jos saisi sormet mahtumaan sinne taakse ja painella liittimiä hieman paikoilleen.

Comment

Mulla nyt sama homma. Ensin teki kerran aikaisemmin ja nyt tänään ei enään toimi. Ilmoittaa että "please check navigation DVD" alkuperäisellä- että poltetulla levyllä sama homma. levyn kun laittaa sisään niin alkaa pyörittämään"tasainen surina" ja 20 sekunnin päästä lopettaa pyörittämisen. Olisikohan lukupäässä vikaa? pystyykö puhdistamaan millään? Takana olevat liittimet kävin läpi ja heiluttelin. Osaisiko kukaan sanoa mikä voisi olla? ..niin ja siis MMI navi kyseessä. ...kävin vielä kokeilemassa äsken ja kun laitoin virrat päälle luki ensin "Navigation is being initialised" ja sen jälkeen taas check navigation DVD. Help!
            Viimeksi muokannut jyrki; 26.5.2011, 21:17.

Comment

Linssin puhdistus.
              Jos ei puhdistus auta, niin laserin vaihto.
              Laserit maksaa joku 50-60€ http://www.lasertrader.de/english/

Comment

Onko tohon linssin puhdistukseen joku puhdistuslevy vai näppäänkö kuoret auki ja käsin puhdistus???
                Kiitoksia Akille vastauksesta ja linkistä.

Comment

Kyllä kait noita puhdistuslevyjäkin löytyy.
                  Ite oon aina ottanu auki ja varovasti putsannu linssin IPAlla (isopropanoli alkoholi) käyttäen pumpulipuikkoa ja paineilmaa.

Comment

Hello. Voisiko joku kertoa mistä minä pystyn saaman netistä poltettu navi levy ittelle? En tiedä itse kumpi laite se on, mutta minulla on se iso navi näyttö. Löytykö se nimike jossain sen laitten pällä vai mistä sen tiedän?

Comment

Googlen kuvahaku on hyvä apu, kun selvittää navin tyyppiä. versiot on RNS-C, RNS-D, RNS-E, MMI
                      Huonolla tuurilla sun navi ei lue suomen karttoja, kun vuosimalli on -99.
                      Eli luultavimmin se vanhin RNS-C.

Comment

Puhdistuslevyä pyöritetty---> ei apua! Otin soittimen irti ja puhdistin lukupään kynsilakanpoistoaineella pumpulipuikolla, soitin takaisin----> ei apua. Please check navigation DVD. Onko enään muuta tehtävissä kun ettiä uusi/käytetty soitin tilalle. Voiko vika olla muualla kuin soittimessa? Voiko laserin vaihtaa siihen ja ku sellaisen tekisi korvausta vastaan??? Tietysti sen voisi vielä lähettää jollekin elektroniikka huoltajalle.

Comment

kynsilakanpoistoaineella
                          On vähän liian tujua tohon hommaan. Siinä on asetonia, joka sulattaa muovia. Mut tuskin vika on likasessa linssissä.
                          Vika on soittimessa, luultavasti laserissa, mutta 100% varmuudella ei tietenkään voi sanoa.

Comment

Kannataa käyttää mielummin Vodkaa taikka kossua, kuin kynsilakanpoistoainetta. Putsaa, mutta pitää antaa kuivua kunnolla.

Comment

Minun mielestä vodka on parempaa (sisäisesti)

Comment

Onko tuosta RNS-E navista eri versioita S3 ja S4 välillä.

Kun tuossa ebay:ssä näyttää olevan eri malli sarjaan?
                                Vai onko ne samanlaisia?
                                Ero näyttäs olevan vaan siinä keskikonsolissa.

Omassa on tuo RNS-C malli, niin pitää ebay:stä tilata RNS-E malli.

Mites liittimet? Käykö suoraan?
                                Minkäs RNS-E malliin tarvii, että saa TV näkymään?

Comment

Ei käy suoraan mikään RNS-E b5 malliin. Ei etulevyltään eikä liittimiltään. Harrastamalla menee.
                                  Haulla löytää juttua ja projekteja.

Comment

Working...
                                  X