Omassa AVJ-koneisessa B6:ssa on nyt kiinni ECU, johon on juotettu ABT:n lastu. Tämän kanssa moottorin vikavalo palaa koko ajan ja antaa vikakoodia "Memory Check Sum Error". Kysyin vian korjausta Königiltä ja kuulemma onnistuu, mutta korjauksen ajaksi tarvitsen kuitenkin auton käyttööni, joten ajattelin laittaa lastutetun ECU:n tilalle auton alkuperäisen vakio-ECU:n, joka minulla on erillään.
Onnistuuko ECU:n vaihto ihan plug-n-play, eli lastutetusta workshop code ja coding varmuudeksi talteen, lastutettu irti ja alkuperäinen ECU kiinni? Kaasuläpän sopeuttamisenhan tämä vaatii ainakin kun akun joutuu käyttämään irti, mutta ymmärtääkö auto alkuperäisen ECU:n suoraan? Ross-Techin sivuilla puhuttiin PIN-koodista, mutta tällöin kyseessä oli joko toisesta autosta peräisin oleva tai aivan neitseellinen uusi ECU. Onko kenelläkään kokemuksia tällaisesta?
Onnistuuko ECU:n vaihto ihan plug-n-play, eli lastutetusta workshop code ja coding varmuudeksi talteen, lastutettu irti ja alkuperäinen ECU kiinni? Kaasuläpän sopeuttamisenhan tämä vaatii ainakin kun akun joutuu käyttämään irti, mutta ymmärtääkö auto alkuperäisen ECU:n suoraan? Ross-Techin sivuilla puhuttiin PIN-koodista, mutta tällöin kyseessä oli joko toisesta autosta peräisin oleva tai aivan neitseellinen uusi ECU. Onko kenelläkään kokemuksia tällaisesta?
Comment