Vahvasti epäillään Hal-anturivikaa kun kylmänä lähtee käyntiin ja lämpimänä katkasee sähköt tulpille.Ei ole kesken ajon sammunut/oireillut ainakaan vielä. Tuollaset vikakoodit löyty:
Address 01: Engine Labels: 4A0-907-473.lbl
Part No: 4A0 907 473 D
Component: 2,6l V6 MPFI AT D03
Coding: 00008
Shop #: WSC 23151
2 Faults Found:
00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)
03-10 - No Signal - Intermittent
00514 - Ignition Point Sensor (G4)
03-10 - No Signal - Intermittent
Readiness: N/A
-----------------------------------------------------------------------
Mikä tuo 00514 - Ignition Point Sensor (G4) oikein on ja viittaako autoni oireet myös sen olevan rikki? Pitääkö HAL-anturia vaihtaessa irrotella akunkenkiä tai muuta kikkailua jotta uuden osan saa toimimaan?
Pienistäkin tiedonmurusista kiitokset!!
Address 01: Engine Labels: 4A0-907-473.lbl
Part No: 4A0 907 473 D
Component: 2,6l V6 MPFI AT D03
Coding: 00008
Shop #: WSC 23151
2 Faults Found:
00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)
03-10 - No Signal - Intermittent
00514 - Ignition Point Sensor (G4)
03-10 - No Signal - Intermittent
Readiness: N/A
-----------------------------------------------------------------------
Mikä tuo 00514 - Ignition Point Sensor (G4) oikein on ja viittaako autoni oireet myös sen olevan rikki? Pitääkö HAL-anturia vaihtaessa irrotella akunkenkiä tai muuta kikkailua jotta uuden osan saa toimimaan?
Pienistäkin tiedonmurusista kiitokset!!
Comment