Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Vakionopeudensäädin ei toimi, A6 -98

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Vakionopeudensäädin ei toimi, A6 -98

Ei toimi? Auto -98 a6 2,4 tiptronic quattro. Mitähän tehtävissä? Ja yleisimmät viat? Viiksi kuulemma olis yksi.
    Viimeksi muokannut okkim; 23.1.2010, 16:48. Perustelu: Otsikko korjattu

Minun Coupessa on esiintynyt useita vuosia epätasainen kiihdytys ominaisuus, kiihtyy-hidastuu-kiihtyy-hidastuu jne. noin 2-3 sek. jaksoissa. Luultavasti jossakin on huono juotoskohta joka välillä toimii - välillä ei. En ole viitsinyt asiaa sen enempää tutkia, kotipihaan kun pääsee niin asia jo unohtuu.
    Muistan kun joskus 5-vuotta sitten, erittäin kuumana kesäpäivänä ongelma esiintyi ensikerran.

Comment

Jos on vaijerikaasu, niin ohjainboksissa voi olla murtuneita juotoksia. Yhden olen ehjännyt ohjainboksin kolvaamalla.

Comment

Missähän päin kyseinen boxi sijaitsee??

Comment

hanskalokeron takana.

Comment

Ok. Kiitos neuvosta, pitää kaivaa kyseinen boxi esiin kun ilmat vähän lämpenee.

Comment

Vakkarihan saa myös tietoa jarrupolkimelta eli siellä polkimen yläpäässä oleva kytkin tarkastukseen. Rikkinäinen kytkin antaa vikakoodinkin.

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja amalin Näytä viesti
                Jos on vaijerikaasu, niin ohjainboksissa voi olla murtuneita juotoksia. Yhden olen ehjännyt ohjainboksin kolvaamalla.
                Olisiko Amalinilla tarjota lisätietoa kolvaustoimenpiteestä?

Comment

Kolvaa kaikki juotokset uusiksi.
                  Paljaalla silmällä ei nää murtumia, mutta miksroskoopilla näkee.
                  Siellä on tuhti lakka päällä, mutta kunnolla kuumentamalla ja uutta tinaa syöttämällä saa kolvattua.

Comment

Onko ohjainboksi kuvassa näkyvä hopeanvärinen moduuli?
                    http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...d.php?t=134910

Comment

Kyllä on.

Comment

Working...
                      X