Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Miten saan ovipahvit irti?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Miten saan ovipahvit irti?

<<-- Auto vm. -88.

Takaovi. Pitäis saada irti ku lukot reistaa.

Kaksi ruuvia löysin sivuilta, yhden sisäpuolen ovenkahvasta mutta siinäpä ne sitten onkin :) Mustan muovisen kädensijan sain irti myös.
    Eikä irtoa vielä. Ja särkeäkään ei viitsisi.

en nyt äkikseltään muista oliko muita ruuveja yms.eikös tuo nostamalla ylöspäin pitäis lähtee kun takana on semmoset muovilirpakkeet pitämässä pahvia ovessa kiinni.

Comment

Mutta kun se koko systeemi on vielä yhtenäisenä.. miten sen kangasosan saa siitä muovista irralleen?

Pitääkö ikkunaveivi irrottaa? Mitenkäs se tapahtuu?

Comment

Mulla irtos se kangasosa muoviosan kans samassa.Olikohan veivi niin että se muovinen lista/koriste liuttamalla pois ja siellä alla on lukitus.Korjatkaahan jos muistan jotakin höpöjä.

Comment

Jos tuo on yhtään samanlainen kun Audi 80, niin ikkunaveivin käsikahvan pyöreä keskiosa pitää kammeta irti - kannattaa varoa, ettei tule ilkeitä jälkiä (itse onnistuin homman ryssimään). Sitten vaan pois se ympärys ja sieltä alta pitäisi paljastua sellanen talttapäämeisselin mentävä kolo siinä muoviosassa, jota pitää siis painaa talttapäämeisselillä ja liu'uttaa pois, sitten tulee esiin ruuvi jolla veivi irtoaa.

Toivottavasti tästä nyt jotain selvää saa - sekava selitys oli, tiedän :D.

Comment

Kannattaa käydä kirjastossa, josta saa lainata hyviä opuksia audin huoltoon ja muuhunkin. Itse ostin Alfameron opuksen., mutta kirjasto on ilmainen.

Comment

Working...
            X