Meinasin ostaa näytön tohon a6.seen. Jos tilaisi 10 niin ne maksaisi 80€/kpl. Onko kiinostuneita?? Vai onko kaikki ne näytöt jo vaihtanu?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Kimppatilauksessa nyt näyttö hintaan 80? kappale..
Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
-
-
Huonosti näkee tosta kuvasta, että minkälainen se on. Käykö tuo manuaaliin? Mulla ihan perusmallin ajotietokone, jossa lämpötilanäyttö, kulutus, jäljellä olevat kilsat yms.. Yläosassa sitten nuo perus varoitukset keltaisella fontilla... (pissapojanneste yms.) Minkä vuosimallin audi jonaksella on?
Comment
-
mulla on yhteyksiä saksassa niin sieltä.
Täyttääkö tämä mielestäsi kimppatilauksen kriteerit?
Kimppatilauksia alkaa olla foorumilla sen verran ja sellaisissa paikoissa, joihin ne ei kuulu.
Kimppatilaukset jatkossa kaikki Verkosta bongattua foorumille, koska verkosta bongattua ne yleensä ovat.
Comment
-
FIS-näytöistä
Ennen kuin tilaat, niin kannattanee sitten varmistaa onko tuo "halpa kiinalainen kopio".
Minun välittämistä "aidoista VDO:n" näytöistä ei ole yksikään ollut susi. Tanskassa joku oli onnistunut rikkomaan kaksi ja silloin Saksan pään yhteyshenkilö kyseli minulta Suomen kuulumisia. Tuon oman välikäteni mukaan ne 2 näyttöä ovat ainoat, miinkä kanssa on ollut dokumentoidusti ongelmia ja nekin lopulta osoittautuivat itse aiheutetuiksi. (=tein itse ja säästin, kokeilin uudestaan ja säästin lisää) "Kiinan" näytöistä ei minulla ole omakohtaisia kokemuksia. Jokainen tietenkin päättää itse missä säästää.
Omat tilauseräni ovat olleet pienempiä, joka ainakin selittää hintaeroa. Kysyntää on ollut Saksassakin kuulemma kiitettävästi ja välillä minullekin myytiin eioota. Hinta on noussut koko ajan lamasta huolimatta. Tämänhetkinen saldo hyllyssäni on 1 kpl.
Täällä noita näyttöjuttuja on ruodittu aiemmin:
http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...d.php?p=574852
Comment
-
Onko sulla sellaisia yhteyksiä, että saisi sen kiekkamittarin alla olevan kellonkin näytön? Mulla ei paljon vuosia eikä päiviä siinä näy.
Kyllä noita VDO:n näyttöjäkin näyttää saavan sopuhintaan. Myös "eri valmistajan kopioitakin" olen asentanut ja hyvin on pelittänyt.
Samasta paikasta näyttää tulevan kaikki ainakin VDO:n näytot, hinta vain riippuu siitä, että kuinka monen välikäden kautta ne kulkee :). Saksa ei taida olla niiden alkuperämaa, joten hintaakin on enemmän ;)
Comment
-
kimppatilaus. saa niistä enemmänkin maksaa se joka haluaa, jos on liian halpa. tää ei löydy netistä vaan me heitetään privaa. tiedä sit mistä hän ostaa nämä ja millä hinnalla, mutta mun korvissa ainaki kuulostaa halvalta.
Ennen kuin tilaat, niin kannattanee sitten varmistaa onko tuo "halpa kiinalainen kopio".
Comment
-
Jos tämä on oikeasti kimppatilaus, niin varmastikin voit kertoa myyjän ja oikean hinnan. Niinhän se oikeissa kimppatilauksissa onkin aina tiedossa ja kuka tahansa voi ostaa myös suoraan sen tuotteen.
Jos taas meinaat tehdä bisnestä, niin tee sitä sitten ihan "rehellisesti" ja laita myynti-ilmoitus. Tällainen "kimppatilaus" on aika arveluttava. Menee kohta lukkoon jos asia ei selkene.
Comment
Comment