Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Autosoitin Saksasta

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Tuollainen Kenwood KDC-W6027 -soitin sekä Sennheiser HD570 -kuulokkeet on tullut Saksasta hankittua. Hyviä ostoksia ovat, toimivat moitteetta ja hinnat (sis. pk:t) noin puolet halvemmat mitä Suomessa. Takuutkin pelaavat kummassakin, joko virallisen maahantuojan tai valmistajan puolesta.

Zarsenista ovat molemmat tilattu kimppatilauksella. Toimitusaika ei ole kaikista lyhyin (isoissa tilauksissa), mutta kaupan hintataso, palvelu ja luotettavuus paikkaavat tätä hyvin.

Suosittelen tuota Kenwoodia. Turhat "joulukuusenvalot" saa asetuksista pois, hinta ei ole suolainen ja ominaisuuksia on vähintääkin kiitettävästi. Mukana tulevasta Kenwood->ISO -johtonipusta tarvitsee vain herätevirran ja käyttöjännitteen piuhat liittää haluamallaan tavalla. Muutoin asennus onkin luokkaa kytke&käytä. Manuaali on ohut englanninkielinen, voisi olla parempikin. Ainiiiin, musta etulevy ja punaiset (sekä vihreät) näppäinvalot löytyy ;)

Blaukkarit ovat myös hyviä saksantuliaisia, en vain satu tietämään hyvää nettikauppaa, joka noita myisi...

- Täällä lisää noista adaptereista

- Täällä puolestaan ISO-liittimen nastajärjestykset

Comment

http://www.caraudio24.de ainakin myy Blaukkaria

Comment

Jos caraudiosta tilaa niin voi varautua pahimmillaan "melko" pitkään toimitusaikaan. Itse tilasin Syyskuun lopulla ja tilausta odotellaan edelleen....

Comment

Asensin uudemmat sovitinpalat ( A6 -97->), koska sellaiset satuin saamaan radiokaupassa, vanhempaan A6.een -96. Otin pois ylimääräisen muovin alemmista osista ja porasin parille ruuville reiät. Sopivat aivan hyvin...vain hieman ylimääräistä hommaa.

Comment

Olikaan mulla vaan hyvää tuuria tuon Caraudio24.de:n kanssa. Tilasin sieltä soittimen kesäkuussa ja tilauksesta tasan kaksi viikkoa, niin sai hakea sen postista.

Comment

Caraudion24:n toimitusaika taitaa nykyisellään olla lähempänä viittä viikkoa.

Comment

Caraudio24:n toiminta huonontunut? Viime joulukuussa minun tilaukseni toimitus kesti vähän toista viikkoa (8 arkipäivää). Muuten on kyllä hyvä kauppa, vaikka toimitus saattaakin kestää.

Comment

Onkos kukaan ostanut näistä: http://www.kitupiikki.net tai http://www.promarkt.de ? Mulla ei ole kokemuksia kummastakaan nettikaupassa, mutta jälkimmäisessä poikkesin paikanpäällä. Paljon kaikenlaista.

Comment

Kitupiikki.net:stä tilasin itse DEH-P5630MP soittimen ja kaukon, paketin piti tulla kahdessa viikossa mutta meni 5 viikkoa, noh tuli sentäs perille.

Comment

Itse tilaillut monestakin paikasta. Mutta en lähtisi tilaamaan mistään paikasta mikä vaatii rahat etukäteen, kuten esim Kitupiikki. Ilmeisesti kitupiikin toiminnassa ei ole mitään valitetavaa mutta silti mielestäni kannattaa vaikka maksaa hieman enemmän jos ei tarvitse maksaa etukäteen, eipähän ainakaan tule petetyksi niin helpolla.

Comment

Working...
                      X