Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

TT-Vikakoodeja yms. Probleemia

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • TT-Vikakoodeja yms. Probleemia

    Löysin haulla yhden topicin liittyen ko. aiheeseen, mutta siitä ei hirveästi selvinnyt.

    Autoon vaihdettu esp-kääntölaakeri, joten ratin bägi ollut irti(vaihdettu jo kesällä)

    n.2vko sitten kovilla pakkasilla oli ajotietokone nollautunut yön aikana, alijännite/katkos

    Käynti ei tunnu normaalilta, paukuttaa aika ajoin putkessa ja kun nostaa paikallaan kierrokset n1500rpm niin ni lähtee heittelemään välillä 1300-1600 tuota tehnyt jo pidempään, joten ei yhteyttä tuohon nollautumiseen.

    mutta mitkään varoitusvalot eivät pala, ei edes bägi

    Vagcomilla löytyi hienouksia

    18010 p1602 Power supply terminal - Voltage too low
    16487 p0103 Maf - Signal too high
    16514 p0130 Lambda b1 s1 - Malfunction in circuit
    17978 p1570 Engine start blocked by immobilizer
    00812 Brake pressure release solenoid F84

    01366 Opened due crash signal
    01370 Alarm triggered by interior monitoring
    01369 Alarn triggered by hood switch
    0166 Signal wire to interior monitor
    65535 Internal control module memory error

    Tällä hetkellä tutkittu akku joka ok.
    hood switch oli tiedossa (ovet kun lukitsee niin ei vilkauta vilkkuja)
    ja siitä varmaa tulee myös nuo alarm triggered koodit.

    Mutta toi konepuoli onkin astetta mielenkiintoisempi.
    lambdahan luultavasti pskana, mutta voiko esim. maf vika tulla siitä jos imuvuoto ja maf yrittää korjata? ja mistä nuo interior monitoring yms. johtuu.

    Hirveesti en ole audiin vielä syvällisemmin perehtynyt, mutta nyt sekin alkaa :D

    Kiitoksia vinkeistä ja neuvoista, jo etukäteen!!
    Viimeksi muokannut Jorkke; 12.1.2010, 11:56.

    #2
    Nörtille numeron 65535 näkeminen hirvittää aina. Toivottavasti minun ei tarvitse ottaa osaa...

    Comment

    Working...
    X