pitäis kyllä olla mutta kun ei tullu kaukosäädintä mukana kun ostin niin mistäköhän vois tolasia saada hankittua?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
s4 c4 keskuslukon kaukoohjaus
Collapse
X
-
hapi_zAvainsanat: Ei mitään
-
En tiedä tarkkaa hintaa kun mulla tuo tuli 'paketin' mukana. Paketti sisälsi tuo lisäksi muutaman varaosan, auton puleerauksen ja tuontikulut Saksasta. Villi veikkaus, että liikutaan jossain satasen lähimaastossa. Siinä kauko-ohjaimessa on kaksi painiketta ja lukikohan siinä Votex tai jotain. Tulin bussilla töihin ja auton avaimet on kotona. Voin tarkastaa jos haluat. Itse yksikkö ruuvataan kiinni takapenkin alle ja liittimet kytketään keskuslukon ohjainboxin johtojen väliin. Helppoa kuin heinänteko. Vilkun johdot voi kytkeä myös takapenkin alla, mun pitää vielä kaivaa esille kuskin puolelta se johtonippu ja etsiä vilkunjohdot. Ei paha nakki sekään. Niin, ja tuo on ihan Audia varten tehty paketti, siksi liittimet ja kaikki valmiina.
Comment
-
vallijuh
Toi kauko-ohjain kiinnostais.
Koitin kaivaa Votex-hakusanalla Googlesta, mutta ihan tollaista apparaattia sieltä ei vastaan tullu, eli jos löytyis jotain tarkempaa speksiä noin hyvänkuuloisesta vekottimesta.
vielen dank
Comment
Comment