Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 b5 Flekti huutaa

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A4 b5 Flekti huutaa

Oheisen kulkineen oikeanpuoleinen flekti alkanut pitämään aikamoista mekkalaa. Marmorilla moottori maksaisi 378e. Huoltoaika yksityispajalla vasta 13.01. Uskaltaako autolla ajaa äänestä huolimatta, entä jos irrottaa piuhat ko. moottorista siksi ajaksi. Motonetin tms. hinta vielä selvittämättä.

Itse ainakin ottaisin johdon pois ja ajaisin, tuskin näillä keleillä lämpeää missään tapauksessa liikaa mulla on s4 4.2 kasissa oikeen puoleinen viskokytkimellä varustettu puhallin poistettu kokonaan jossain vaiheessa. Ostin par kuukautta sitten ton auto ja ainakaan ei oo ollut sen takia vielä mitään ongelmia tulee kesällä jos sillonkaan. lisätty myös pakkasen takia keulaan pahveeta et lämmipiäs edes hieman ei innosta ruveta vaihtamaan termaria ainakaan vielä. Mut alkuperäiseen aiheeseen parempi on ottaa virrat pois ja ajella välistä katellen sitä lämpömittaria ettei vaan pääse nousemaan liian korkeelle kun se et siitä puhaltimesta "irtoaa" siipi joka ottaa kiinni syylärin kennoon tuhoten joko kokonaan tai vai rutaten kennon

Comment

Riippuu varmaan mallista, mutta kun ei ole mikään risa eikä räsy niin vastauksia ei saa. Kiitokset teille Audilaiset, revin tarrat ..ttuun ja vaihdan Volvoon. Penkitykset ja Q- kelit kyllä kelpaa, auttaa ei voi. Nimeni on toivottavasti poistettu listoilta...

Comment

Ja anteeksi äskeinen purkaukseni.. en koskaan Volvoon... Itse syntynyt 55 ja tänä vuonna olen siis 55. Ja jonkinmoinen Audi ollut minulla kaksviis. Aiemmin Volvo ja pösö ( 205 GL ) - jossa vaiheessa opin pakkaamaan auton mitä perusteellisimmin ( kolme pientä lasta + kärryt + muut ) - pikkupösöön... Onnistui, nyt rouva ja koira ( muuten mäyräkoira ( oikea ) ) - sileäkarvainen - siis koira eikä kaupan pahvi. Asun puiston vieressä ja nuoriso taputti viime kesänä koiran nähdessään - " katsokaa oikea mäyräkoira " !!! Huvitti... Siis hyvää vuotta 2010 kaikille Audimiehille - ja ennenkaikkea turvallisia kilometrejä.

Comment

Aika turha avautuminen, kun apujakin tuli juuri ennen sitä. Johto irti vaan ja keväällä seurailet tarkemmin lämpöjä, jos alkaa olemaan liian korkealla niin uusi flekti tilalle.

Comment

Working...
          X