Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Radion/navin irrotus työkalu ?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Radion/navin irrotus työkalu ?

Löytyykö lainaksi tai saako noita suomesta jostain ostettua ? Ei viitsi ruveta ulkomailta asti tilaamaan.

Auto on siis S4 2000 ja kyse on niistä neljästä systeemistä jolla saa navinäytön irti. Vaihdoin c-navin tilalle d-navin mutta taisi jäädä gps piuha laittamatta kiinni kun ei gps toimi......

Korjaamolla ne saa kyllä irti mutta ei aina ole aikaa arkisin sinne mennä....

Täytyypi kokeilla

Comment

Itseäkin kiinnostaisi Navin päivitys omaan A6:een, joten pari kysymystä:

Millainen operaatio on vaihtaa C-mallin Navi+ D-malliin? Tarviiko muita osia (esim. TMC) uusia kuin itse Navi-yksikkö? Ilmeisesti tällä operaatiolla saa DX-romput toimimaan? Hommasitko D-mallin ebaysta vai mistä?

Comment

On plug and play homma. D-navi käyttää CAN väylää informaation jakeluun mittaristoon. Jos sulla ei ole CAN väylää niin et saa informaatioita mittaristoosi etkä myöskään tarvitse TMC boksia.
        Tuon TMC boksin hintaa en muista mutta aika kallis se on kuitenkin. useita satasia.

D-navia voi tilata ihan mistä haluaa mutta mä hommasin MIkolle tuon D-navin täältä Ruottista. Oli ns vaihto-osa eli vanha C-navi meni vaihdossa joten hinta puolittui.
        D-navin täällä ilman vaihto-osaa noin 680?

Ja tuo D-navi pyörittää sitten niitä DX romppuja. Ja kaikki vanhat boksit ja virittimet pelaa kanssa tuossa D-navissa jos ne on toimineet siinä C-navissakin.

Comment

Vaihtaa tarvi se möhkäle missä on näyttö ym. kaikki säätimet. Liittimet meni bolt-on tyyliin kiinni, taisi kuitenkin jäädä joku irti mulla :) Vanha tv-viritin ja cd-boksi ym. toimii normaalisti, ainoastaan mittaristossa oleva infonäyttö (navin nuoli ja cd/radio tiedot) on pimeänä johtuen siitä ettei autossa ole can-väylää...

Ja uusi 2005 dx-levy toimii......

Mutta ei se mittariston näyttö mua haittaa.

Sahlman hommasi ton Ruotsista.....

edit: hidas................

Comment

Kiitokset tiedoista. En tiedä, onko CAN-väylää. Nykyisessä C-navissa tiedot näkyvät myös mittaristossa, mutta voiko ne sitten C-navin tapauksessa mennä muuta kautta, sitä en tiedä. Kiinnostus päivitykseen todellakin nousi, kun se ei tuon monimutkaisempi operaatio ole.

Comment

Olikohan se 12/99 lähtien d-navi ?

Itsellä puuttui pari kuukautta, vaikka onkin 2000 malli......

Comment

Juuh 11/99 oln se malli missä on jo D navi ja C navissa tiedot tosiaan menee mittaristoon muutakautta.
                Liikkeessä voivat kattoa koneella että onko sun autossa se can-väylä

Comment

Working...
                X