Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 b6 takavaloherja

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A4 b6 takavaloherja

    A4 valittaa välillä, että oikean takavalon poltin pimeenä vaikka toimii. Mistäköhän lähtis vikaa ettimään, miten se sen havaitsee?

    #2
    Meillä herjaa B6 silloin tällöin oikeasta jarruvalosta vaikka ei ole mitään vikaa. Ledivalot takana.

    Comment


      #3
      Kuulostaa tutulta. Mulla valittaa tällä hetkellä satunnaisesti vasemmasta takasumarista, ja valo kyllä toimii.

      Comment


      • #4
        Samaa vikaa minunkin B6:ssa vasemmalla puolen. Voisi johtua huonosta kosketuksesta joka aiheuttaa että virta pienempi kuin pitäisi tai alitehoinen polttimo. peräkärryjen kanssa yleisiä nämä herjat juuri näistä syistä
        En ole jaksanut itse alkaa tutkimaan kun herja minullakaan ei ole jatkuva, mutta vois tietysti ensiksi koittaa katsoa että palavatko lamput molemmilla puolilla yhtä kirkkaasti ja sitten jos eroa ei näy niin vielä mitata jännitteet lampppujen kannoilta.

        Comment


          #5
          peräkärryjen kanssa yleisiä nämä herjat juuri näistä syistä
          Laadukkaissa johtosarjoissa tuokin on hoidettu, ja ainakin itse arvostan, että myös perävaunun polttimoiden tarkistus onnistuu samalla, eikä tule vääriä herjoja.

          Kosketushäiriötä veikkaisin, eli kosketuspintojen puhdistusta, polttimoiden vaihtoa suosittelisin kokeilemaan.

          Comment


            #6
            Jari on luultavimmin oikeassa, umpio irti ja kontaktit puhdistukseen. Sumuvaloherja on poistunut ihan vain pitämällä sumuvaloa hetken aikaa päällä.

            OT: Irrotettava orkkiskoukku ja AKU-venetraileri - en muista että olisi kertaakaan mennyt ilman polttimoherjoja. Tosin syynä lienee että polttimoiden kannat varmasti vähintäänkin hieman hapettuneet...

            Comment

            Working...
            X