Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A3 sportbackin hattuhyllyn korjausta?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A3 sportbackin hattuhyllyn korjausta?

Hip,

Koko hylly marmorikultahässäkkässä 440+ euroa ja tarvisin vain toisen muoviosan joka uppoaa sinne liuku-uraan. Kysymys kuuluukin notta saako irtona vai pitääkö alkaa virittelee jotain omaa karmeeta viritystä. Vm 2005 eli onko tämä jo sitä naamankorotusmallia.

kiitos.

Mitä osaa tarkalleen tarkotat? En tuota A3:n hattuhyllyn rakennetta tiedä tarkemmin. Ainakin noi kiinnitysosat näkyy olevan erikseen. Saranan tapit ja sitten ne liukunauhat(?) ja kaulukset niihin. Nauhoista ilmeisesti eri pituus riippuen onko 2 vai 4 ovea.

Joku pikkuosien korjaussarjakin ilmeisesti olemassa.

Comment

Juuri saranatappeja (tappia apukuskinpuolelle), sanaa hain kovasti muttei tullut mieleen. Oisko antaa osanumero 5 oviselle sportbackille siis :)

Comment

N 901 293 01 (7,6X1,7X14,5 tuollaset tiedot on ETKAssa, jos joku haluaa itse sorvailla sopivaa osaa). Pari euroa hinta. Molemmille puolille sama.

Comment

Hmm... siis nämä on hattuhyllyssä kiinni olevat muovisaranat, siellä takaapäin katsottaessa ihan penkeissä about kiinni :) miksi joku luonut mulle näin vajavaisen sanavaraston. Otan huomenna kuvan, h eh.

Comment

Tässä ETKA:n kuva.. jos yhtään apua :)
            Attached Files

Comment

Tuolta saa muuten edukkaasti ja viikon toimitusajalla vähän käytetyn tilalle ->

http://www.riedel-autorecycling.de/

Tilasin pari vuotta sitten itselle A3 (8P):hen ja tuli todella hyvin pakattuna viikkoon tilauksesta. Suosittelen...

Comment

Kuvan perusteella osa nro 2 mutta se mihin toi tappi tulee itse levyyn kiinni on kanssa häippässyt (en jaksanut kuvata kun ulkona -25 tms. yh). Pitänee penkoa tuota linkkiä kanssa. Kiitoksii.

Comment

Taitaa olla sitten patentin paikka tai kokonaan uusi hylly ellei kiinnike ole vaihdettavissa ja löydät jostain...

Comment

Working...
                  X