Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Keskuslukko ei toimi oikein, Audi A6 2.8 quattro

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Keskuslukko ei toimi oikein, Audi A6 2.8 quattro

Audissa on ilkeä sähkövika, olen kolunnut tätä foorumia ja etsinyt vastausta mutta turhaan vaikka vika taitaa ollakkin yleinen?

Laitoin avaimenperästä ovet lukkoon, kaikki ok sitten kun olin menossa takaisin autoon ei ovet enää auenneet, kuskin ovi aukeaa avaimella samoin paksinkansi. sisävalot eikä myöskään sähkölasit ei toimi. Sulakkeet on ehjät, mikrokytkin on tarkistettu ja toimii, vein auton piuhaan turhaan eivät osanneet korjata, 5 virhettä se antaa keskuslukitukselle. kuskinpenkin jalkatilan boxi on tarkistettu eikä siitä ainakaan mitään näkyvää vikaa löytynyt eikä ollut vettä tms..

Missä vika? nii ja ei toimi kummallakaan avaimella eikä keskuslukitusta saa edes sisäpuolelta auki.. kiva juttu muuten hätätilanteessa vaikka jos meree ajaa auton ni siellähän sitä sit ollaan kun kassakaapissa.. luulisi että ovet saisi jotenkin ohitettua..

Auttakaas ennenkun joudun viemää ton merkkiliikkeeseen, vai onko se ainut vaihtoehto?

Toinen kysymys, pystyyko vaihtamaan vaihdelaatikon öljyt ja suodattimet itse vai tarvitseeko olla erikoistyökaluja, laatikkona siis tiptronic ja auton vuosimalli 1998
    Viimeksi muokannut okkim; 9.12.2009, 15:04. Perustelu: Otsikkoa viilattu
Working...
X