Hommasin tuohon ässään 3puolasen vanhemman sport ratin, ilman S logoja eli ilmeisesti normi 80/coupesta?
Ongelmana nyt on tuo tööttö, kun auton puolella on vain se "nasta" mikä ottaa 4puolasen ratin siihen kehään ja kun tuossa sport ratissakin on vaan sellainen samanlainen nasta :/
Saakos tuosta vanhasta sen kehän jotenkin irti, vai pitääkö alkaa askartelemaan pellistä läpyskä tuonne väliin vai vaihtaa vielä kerran rattia?
Yks tietty olis pistää piuhat erilliselle namiskalle, mut nyt ei tarviis ainakaan yhtään lisää nappeja kabiiniin..
Ongelmana nyt on tuo tööttö, kun auton puolella on vain se "nasta" mikä ottaa 4puolasen ratin siihen kehään ja kun tuossa sport ratissakin on vaan sellainen samanlainen nasta :/
Saakos tuosta vanhasta sen kehän jotenkin irti, vai pitääkö alkaa askartelemaan pellistä läpyskä tuonne väliin vai vaihtaa vielä kerran rattia?
Yks tietty olis pistää piuhat erilliselle namiskalle, mut nyt ei tarviis ainakaan yhtään lisää nappeja kabiiniin..
Comment