Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 keskuslukon ohjausyksikkö - testaus

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A6 keskuslukon ohjausyksikkö - testaus

Kuinka ollakaan, keskuslukon kauko-ohjaus ei toimi. Patterin vaihtoivat Laakkosella ja sitten tuli sellaista jargonia, jota en siinä kiireessä tajunnut / tarkentanut...

Ohjausyksikköä ei päästy testaamaan tai sinne ei saatu kytkettyä testeriä tai saatu yhteyttä. Syynä kuulemma se, että kuskin jalkatilassa on kuulemma joku kohouma ja epäillään, että auto on kastunut joskus (WTF?!?).

Siis mitä? Miten nuo mainitut seikat vaikuttavat siihen, että asiaan ei saatu vastausta? Mitähän tuolle olis tehtävissä? Koodauskonstit avaimelle eivät toimi.

Onko tuo kutonen 4B mallisarjaa, olikohan vuosiluvut 98-05?

Vikaa voi olla ohjausyksikössä (kuskin penkin vieressä, kastunut? hapettumia?) tai ovien lukkojen mikrokytkimissä tai johdotuksessa. BTDT, ... jaa eipäs kun olen edelleen siellä ongelmissa.

Oikea takaovi ainakin tökkii, ovea avatessa ei sisävalo eikä se punainen ovessa oleva "varoitus"valo aina syty, mutta kun ronkkii avauskahvaa, niin sitten syttyy. Ehkä tästä johtuen häly ei mene päälle ainakaan heti ovia sulkiessa. Ohjausyksikkö mulla kyllä vastaa ja antaa vikakoodejakin (tällä hetkellä vain tuosta takaovesta), mutta silti kauko-ohjain tökki. Patterin vaihto auttoi, mutta toisen mokkulan kanssa vain hetkeksi. Voihan siinäkin vikaa olla. Vajaan satasen maksaa testata uudella kaken palikalla.

Luepa tuosta tuota mun tarinaa.

http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=79389

Comment

Working...
    X