Hajosi puhallin autosta. Aluksi toimi kun paumautti hanskalokeron kiinni mut nytten ei auta sekään. Elikkä vinkkejä kaivattais?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
S2 puhallin ei toimi?
Collapse
X
-
Hiilet menneet,tuttu oire,minä uusin omaani audiin hiillet noilla oireilla puhaltimeen,Sopivia ei löydy,mutta viilamalla saa sopivaksi.Se puhaltimen moottorin oli ainaskin minun autossa purettava.Se moottorin sai irti kehyksestä niitä kumiestoja painamalla alas.
Comment
-
Motonetin moottori ei ilmastoituun tais olla 69 erkkiä ja vaihto suht yksinkertainen, mutta ilmastoituun vaihto onkin sitten jo toinen juttu.
Laitapa hakua peliin, löytyy seikkaperäiset ohjeet tältä foorumilta, niitä näköjään on jonkin verran vaihdeltu.
PS. jos ei ilmastoitu niin mulla ois hiilitetty alkuperäinen moottori halvalla.
Löytyy myös tuliterä ankkuri, jos kollektori liian kulunut. (20€) kaikki.Viimeksi muokannut kapaz; 7.11.2009, 13:13.
Comment
-
tarvikepuhallinta kehiin
alkuperäisen ja tarvikkeen erona on ainakin isommat äänet eli kohisee.
(puhallinsiipien muovivalu näyttää olevan karumpaa tekoa, varmaan siitä johtuu)
Muuten ei ole ilmastoidussa autossa ainakaan huomannut mitään eroa...
ja hiilethän siitä on menneet jos kopauttamalla lähtee käyntiin.
Comment
-
Lueppa tuo ketju kokonaan ennenkuin menet Motonettiin. http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=40103
Comment
-
Miulla oli sama juttu tarvikepuhaltimen kanssa, piti paljon kovempaa ääntä. Onneksi ei-ilmastoitu puhallin on orkkiksena järkihinnoissa.
Muuten, sen ei-ilmastoidun mallin saa myös ilmastoituun kiinni. Kolme kiinnityspulttia koriprikoilla pitävät sen moottorin tiukasti paikallaan, väliin voi laittaa vielä butyylikuminauhaa. Näin tein itse, kun olin ostanut uuden ilmastoimattoman mallin moottorin vuosi ennen ilmastointirojujen asennusta, joiden mukana ei ehjää moottoria tullut.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja tavan ajelija Näytä viestiHiilet menneet,tuttu oire,minä uusin omaani audiin hiillet noilla oireilla puhaltimeen,Sopivia ei löydy,mutta viilamalla saa sopivaksi.Se puhaltimen moottorin oli ainaskin minun autossa purettava.Se moottorin sai irti kehyksestä niitä kumiestoja painamalla alas.
Niin ja autossa automaatti-ilmastointi.
Comment
Comment