Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S2 puhallin ei toimi?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• S2 puhallin ei toimi?

Hajosi puhallin autosta. Aluksi toimi kun paumautti hanskalokeron kiinni mut nytten ei auta sekään. Elikkä vinkkejä kaivattais?

Oliskos ihan liittimien kytkentäongelma (hapettumaa/huonoa kytköstä), eli siinä hanskalokeron takana on se puhallinmoottori ja liittimet.

Comment

Hiilet menneet,tuttu oire,minä uusin omaani audiin hiillet noilla oireilla puhaltimeen,Sopivia ei löydy,mutta viilamalla saa sopivaksi.Se puhaltimen moottorin oli ainaskin minun autossa purettava.Se moottorin sai irti kehyksestä niitä kumiestoja painamalla alas.

Comment

Hiilille tosiaan vaikuttaisi. Motonetista saa uuden moottorin järkihintaan (eri moottori ilmastoitu/ei-ilmastoitu). Laatu voi tietysti olla vähän heikompi kuin orkkiksen.

Comment

Motonetin moottori ei ilmastoituun tais olla 69 erkkiä ja vaihto suht yksinkertainen, mutta ilmastoituun vaihto onkin sitten jo toinen juttu.
          Laitapa hakua peliin, löytyy seikkaperäiset ohjeet tältä foorumilta, niitä näköjään on jonkin verran vaihdeltu.

PS. jos ei ilmastoitu niin mulla ois hiilitetty alkuperäinen moottori halvalla.
          Löytyy myös tuliterä ankkuri, jos kollektori liian kulunut. (20€) kaikki.
          Viimeksi muokannut kapaz; 7.11.2009, 13:13.

Comment

tarvikepuhallinta kehiin

alkuperäisen ja tarvikkeen erona on ainakin isommat äänet eli kohisee.
            (puhallinsiipien muovivalu näyttää olevan karumpaa tekoa, varmaan siitä johtuu)

Muuten ei ole ilmastoidussa autossa ainakaan huomannut mitään eroa...

ja hiilethän siitä on menneet jos kopauttamalla lähtee käyntiin.

Comment

Hiilet ovat loppu ja ankuri on kulunut pari milliä että taitaa vika olla tossa. Autosta löytyy automaatti ilmastointi..

Comment

Omassa moottorissa kommutaattori oli kulunut puhki, joten uusien hiilien vaihtaminen ei auttanut mitään. Kannattaa tarkistaa.

Comment

Taidan hakee motonetista uuden 79€ oli hintaa.

Comment

Lueppa tuo ketju kokonaan ennenkuin menet Motonettiin. http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=40103

Comment

Ostin uuden puhaltimen motonetista. Puhallin on vähän tärisee kun pistää päälle niin koko koelauta tärisee.. Mitäs pompa konsteja porukka on tehnyt että saisi vähän hiljasemmaksi? Otanko tosta uudesta ankurin ja hiilet vanhaan niin olisi ainakin hiljainen on vaan kauhea homma. :)

Comment

Tasapainoliuskoja voi kokeilla eripaikkoihin. Auttaa tai ei. Merkkaa alkuperäiset paikat eka.

Comment

Miulla oli sama juttu tarvikepuhaltimen kanssa, piti paljon kovempaa ääntä. Onneksi ei-ilmastoitu puhallin on orkkiksena järkihinnoissa.

Muuten, sen ei-ilmastoidun mallin saa myös ilmastoituun kiinni. Kolme kiinnityspulttia koriprikoilla pitävät sen moottorin tiukasti paikallaan, väliin voi laittaa vielä butyylikuminauhaa. Näin tein itse, kun olin ostanut uuden ilmastoimattoman mallin moottorin vuosi ennen ilmastointirojujen asennusta, joiden mukana ei ehjää moottoria tullut.

Comment

Tuon ihan originelli puhaltimen saa 130? hintaan ihan fixus liikeestä. On pilkulleen sama kuin orkkis. Valeon telele muistaakseni. Marmorilla tais olla kokonaisedullinen 530?.

Comment

Soitin paikalliseen fixus liikkeeseen sanoi hinnaksi tolle valeolle 250€. Onko toi valeo alkuperäinen 8a1820021?

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja tavan ajelija Näytä viesti
                                Hiilet menneet,tuttu oire,minä uusin omaani audiin hiillet noilla oireilla puhaltimeen,Sopivia ei löydy,mutta viilamalla saa sopivaksi.Se puhaltimen moottorin oli ainaskin minun autossa purettava.Se moottorin sai irti kehyksestä niitä kumiestoja painamalla alas.
                                Satutko muistamaan mitkä hiilet laitoit paikalleen? Aika hommahomma alkaa ettii hiiliä joista saa viilaamalla sopivat. Itellä menny hiilet loppuun, nyt vaan mietin mikä ois järki vaihtoehto. Motonet,fixus vai pelkät hiilet.
                                Niin ja autossa automaatti-ilmastointi.

Comment

Working...
                                X