Nopeusmittarin temppuilu on nyt jäljitetty (todennäköisesti) anturiin. Mittarin vaihto ei auttanut eli temppuilu on edelleen identtinen vanhan mittariston kanssa ja johto tuntuisi olevan ehjä. Välillä singaali yksinkertaisesti häviää palatakseen jonkin ajan kuluttua ihan normaaliksi, häiriö yleensä ilmestyy vähän ripeämmän kiihdytyksen jälkeen, joskus ihan muutenkin, noin kerran kaksi päivän aikana.
VV-autosta uusi anturi tiskiltä, hinta 35 euroa. Vaihtohomma melko helppo, pystyy vaihtamaan yläkautta. Anturi sijaitsee vaihdelaatikossa edestä katsottuna oikealla puolella vetoakselin yläpuolella. Liitin irti ja anturista pieni pyöräytys myötäpäivään, nosto ylös.
Mutta mutta! Uusi anturi numeroltaan 012 409 191D on 2-napainen musta mötikkä.
Vanha anturi numeroltaan 016 409 191 on 3-napainen ruskea mötikkä. Liitin sopii silti uuteenkin anturiin ilman sovituksia ja eiku kokeilemaan. Arvatkaa toimiiko uusi, no ei! Nopeus on about tuplat todelliseen mittarin näytöllä => kiihtyvyys parani huomattavasti!! :)
Tutkimukset jatkuvat. Vanhan numeroinen anturi ei ole edes hinnoiteltu tuolla VV:ssä, saa nähdä saako tohon kidekoneeseen vielä tuommoisen osan jostakin.Tilattu on, toimitusaika mysteeri...
VV-autosta uusi anturi tiskiltä, hinta 35 euroa. Vaihtohomma melko helppo, pystyy vaihtamaan yläkautta. Anturi sijaitsee vaihdelaatikossa edestä katsottuna oikealla puolella vetoakselin yläpuolella. Liitin irti ja anturista pieni pyöräytys myötäpäivään, nosto ylös.
Mutta mutta! Uusi anturi numeroltaan 012 409 191D on 2-napainen musta mötikkä.
Vanha anturi numeroltaan 016 409 191 on 3-napainen ruskea mötikkä. Liitin sopii silti uuteenkin anturiin ilman sovituksia ja eiku kokeilemaan. Arvatkaa toimiiko uusi, no ei! Nopeus on about tuplat todelliseen mittarin näytöllä => kiihtyvyys parani huomattavasti!! :)
Tutkimukset jatkuvat. Vanhan numeroinen anturi ei ole edes hinnoiteltu tuolla VV:ssä, saa nähdä saako tohon kidekoneeseen vielä tuommoisen osan jostakin.Tilattu on, toimitusaika mysteeri...
Comment