Moi
Sellainen ongelma, että kun auto on edellisenä iltana jätetty pihalle akku täynä, niin seuraavana aamuna kojelaudan jännitemittari näyttää 8-11 V eli akku on purkautunut osittain yönaikana. Webastoa ei uskalla käyttää kun sen jälkeen ei enää lähde käyntiin. Lisäksi starttaaminen on heikkoa, kauemmin jauhaa mitä täydellä akulla, aina saa pelätä että jättääkö siihen.
Itse päivällä aina lähteissä on 12V mittarissa mutta aamulla taas toinen tilanne.
Itse akku on 100 ah ja uusi (Varta silver) jotenka siinä ei ole vikaa.
Käyttöauto Vaasassa ei löytänyt syytä, pitivät mysteerinä, mutta aattelin täältä kysyä josko olis tietoa?
En tunne autoani ja kovin helposti en viitsisi purkaa mitään, jotenka hyvät neuvot olis tarpeen.
Sellainen ongelma, että kun auto on edellisenä iltana jätetty pihalle akku täynä, niin seuraavana aamuna kojelaudan jännitemittari näyttää 8-11 V eli akku on purkautunut osittain yönaikana. Webastoa ei uskalla käyttää kun sen jälkeen ei enää lähde käyntiin. Lisäksi starttaaminen on heikkoa, kauemmin jauhaa mitä täydellä akulla, aina saa pelätä että jättääkö siihen.
Itse päivällä aina lähteissä on 12V mittarissa mutta aamulla taas toinen tilanne.
Itse akku on 100 ah ja uusi (Varta silver) jotenka siinä ei ole vikaa.
Käyttöauto Vaasassa ei löytänyt syytä, pitivät mysteerinä, mutta aattelin täältä kysyä josko olis tietoa?
En tunne autoani ja kovin helposti en viitsisi purkaa mitään, jotenka hyvät neuvot olis tarpeen.
Comment