Opastaisitteko,millaista askartelua vaatii mittariston takakannen irroitus piirilevyn ym. puhdistusta varten.Mm.lämpö-ja bensaviisarit räpsyttää laidasta laitaan,kun virrat kääntää päälle.Rauhoittuvat jonkun ajan kuluttua.Mittaristo oli irti ja liittimet saivat cleaneria sekä takakannen raoista "sisätilat".Olis kuitenkin hyvä,jos sais takakannen irti sisätilojen kunnollista putsausta varten.Takakansi valkoinen (Magneti Marelli)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi A6 -02 mittaristovikaa.
Collapse
X
-
pari torxia auki ja loput on klipsuja. Jos tarttee päästä toiselle puolelle levyä, niin viisarit pitää irrottaa.
Epäilempä ettei pelkkä puhdistus auta. Kannattaa toki kokeilla, jos innostus riittää.
Magneti marellin viisarimoottorit on täys paskoja, ja luultavasti vain vaihto auttaa.
-
Ei ainakaan mulla -02 ole torkseja A6:n mittaristossa, taistelin vasta tuon takakannen auki ja kasaankin sain tosin viisarit ei sattunut ihan kohdalleen.
(viisarit irrotin kahden lusikan avulla)
Vikana löysin toisen johtoliitoksen yläkulmasta tinauksen jossa ehkä on vikaa, mutta en itse sitä osaa tinata. Vien sen kaverille tinattavaksi jossain vaiheessa.
Mistähän löytäisi tuon mittariston piirilevykaavion?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja kasurse Näytä viestiEi ainakaan mulla -02 ole torkseja A6:n mittaristossa, taistelin vasta tuon takakannen auki ja kasaankin sain tosin viisarit ei sattunut ihan kohdalleen.
(viisarit irrotin kahden lusikan avulla)
Vikana löysin toisen johtoliitoksen yläkulmasta tinauksen jossa ehkä on vikaa, mutta en itse sitä osaa tinata. Vien sen kaverille tinattavaksi jossain vaiheessa.
Mistähän löytäisi tuon mittariston piirilevykaavion?
Comment
Comment