Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 ja bluetooth HF

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Siis erillinen joka on autossa kiinni jossain? Mulla Nokian HF sarja ei oikein tyydyttänyt kun katossa kiinni oleva mikrofoni ilmeisesti otti liikaa hälyääniä. Itse kyllä kuulin hyvin ja Btooth yhteys toimi hyvin. Kuulijat valittivat. Vasta Parrotin kuuloke-mikorfoni yhdistelmä toimi hyvin, siinä oli kai joku meluntappo systeemi. Nyt se on siis jollakin päihteiden väärinkäyttäjällä:-)

Kun saisi toimivan HF/navi/maantiekamerayhdistelmän...

Comment

No niin siis noissa Pioneerin soittimissa se mikki tulee mukana ja kytketään johdolla sinne soittimen taakse.Se on mulla kytketty keskikonsolin tuuletusritilään mukana tulevalla klipsillä. Johto tulee varsin huomaamattomasti keskikonsolin sivusaumaa myöten. Ei ole kukaan valittanut ettei kuulisi vastapäässä. Autot olleet kyllä sieltä hiljaisimmasta päästä eli A6 Ja A8. Noihin soittimiin saa siirrettyä myös puhelinnumerot puhelimistasi. Ilman cd-soitinta n.115e ja cd soittimen kanssa n. 130-150e riippuen paikasta.
      esim. tuollainen :
      http://www.pioneer-shop.fi/product/1...0bt-autosoitin

Youtubesta kun laittaa jonkun soittolistan pyörimään bluetoothin kautta niin soittimesta voi ohjata soittolistaa hyppäämällä esim. seuraavaan kappaleeseen. En mä tuota navigaattoria toisaalta ymmärrä miksi se pitäisi saada auton kaiuttimista kuulumaan ?Toisaalta taas jos haluat puheun kuulumaan Navista niin ei varmaan vedä vertoja tuolle auton kaiuttimista tulevalle äänelle. Mulla on erillisenä kamera ja navigaattori kojelaudalla, ei tuota Navia kyllä tule käytettyä kuin ehkä kerran kuussa jos eksyy normityömatkojen ulkopuolelle. Lähinnä kameroiden takia olen pitänyt sitä päällä.

Comment

Ei ole tavoitteena saada navigaattoria auton kaiuttimista kuulumaan, tarkoitin että on navigaattoreita joissa on tuo puhelin HF*ja epäilen vähän sen toimivuutta, lähinnä sitä miten toinen osapuoli kuulee. Tuo Pioneer voisi toki olla hyvä, tuossa vakio/normiradiossa kun ei ole oikein mitään liitäntöjä iPhonea ja spotifyä varten. Valitettavasti se ei varkaalle kelvannut...

Comment

Moro,

En tarvitsisi navijuttuja enkä HF:ää, mutta haluaisin vain soittaa puhelimesta musaa A6 C5 4B Concert stereoihin.
          Olisko tuohon jotain kohtuu helppoa ratkaisua?
          Kiitos!

Comment

Keskustelua asiasta tässä: https://www.audiclub.fi/audifinns/fo...timeen?t=71211

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja kariku Näytä viesti
              Moro,

En tarvitsisi navijuttuja enkä HF:ää, mutta haluaisin vain soittaa puhelimesta musaa A6 C5 4B Concert stereoihin.
              Olisko tuohon jotain kohtuu helppoa ratkaisua?
              Kiitos!
              Tammikuussa tilattu Concert II linkin mukainen. Sisältää sen mikrofonin, jonka voi asentaa halutessaan. Mulla ei ole ollut tuosta huonoa sanottavaa. Kappalevaihdot ja puheluihin vastaaminen onnistuu soittimen napeista. Asennusta varten en irrottanut autosta kuin soittimen.

https://www.ebay.com/itm/Bluetooth-H....m46890.l49286

Comment

No niin, kiitos taas!
                Laitoin tilaukseen eBaysta.
                -K

Comment

Working...
                X