Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A8 kysymyksiä..

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A8 kysymyksiä..

A8:iin juuri vaihtaneena pistää mietimään, että mitä auto tarkoitti sillä että vilkutti yhtäkkiä minulle näytössä 4:00h?? Olin tosin ajanut 4 tuntia suunnilleen mutta silti..

Ja toinen kyssäri, kuskin ovenpielen takakarmissa on kaksi nappia, takakannen aukaisu ja joku muu. Mikä tämä muu on? Se on minulla rikki(puolet puuttuu) ja pitää hommata uusi nappi, mutta olisi kiva tietää mitä siitä tapahtuu..?

Kieli on saksaksi mittaristossa, muuta ei liene tarjolla?

Auto on D3? (vm 00)

mittaristossa välkkyvä kellonaika tarkoittaa ajoaikaa ja kehottaa pitämään tauon mikäli yhtäjaksoinen ajaminen jatkuu 2 tuntia.

kuskin ovenpielessä olevat napit, toinen peräkontin aukaisu ja toisesta saa sisätilantutkan pois päältä. esim koira autossa painat hälynappia muutaman sekunnin ja pistät ovet lukkoon näin ollen koira ei laukaise hälyä.

Comment

Nuo molemmat ohjeet pätevät myös muihin Audin tuotteisiin

Comment

Ok, kiitos. Pitää hommata ehyt nappi jostain.

Comment

Ajotietokoneen kieli on vaihdettavissa, tosin ei suomeksi mutta search auttaa.

Comment

Pitääpä kokeilla noita kielen vaihto-ohjeita. En mä tässä suomea kaivannutkaan.. :) Vielä jäi epäselväksi sisäänkääntyvät peilit. Erehdyin kääntämään ne sisään mutta ulos saanti jäi kysymysmerkiksi... Ne kyllä kääntyi itsestään kun pari kertaa kääntelin virta-avainta ja peruutti ja ajoi eteenpäin muutaman metrin... Lienee kuitenkin joku oikeakin tapa saada peilit ulos eikä hakuammunta? Ruotsin kielinen manuaali ei sitä kerro eikä suomenkielinen pikaopas. Sisääntaitto on kyllä ohjeistettu...

Comment

Sinulla on kuskin ovessa nappi (ainakin D2:ssa) jonka avulla valitaan säädettävä oven peilit. Kun nappi osoittaa klo 10 on oikea peli säädettävissä, klo 12 kaikki seis ja klo 2 vasen joka samalla kääntää peilin näyttämään auton laitaa aina kun laitat pakin päälle (=normaaliasento käytössä ainakin minulla). Nappi käännettynä osoittamaan klo 6 pelit kääntyy auton suuntaiseksi kun otat virrat pois.

Comment

Onko noissa se peilinlämmitys jossain asennossa? Kesällä niitä lienee turha lämmittää... =)

Comment

Manuska sanoi että peilien lämmitys on päällä kun autokin on käynnissä... Kyllähän se pitää vesipisarat pois niistä aika hyvin. (Ainakin Skodillacissa pysyy, tästä autosta ei vielä niin paljon kokemuksia)

Comment

Lisää kysymyksiä herää sitä mukaan kun autoa käyttää...
                    Webaston kaukosäädin joka on vanhan kännykän kokoinen möykky jossa sekä audin että webaston logot.. Kaksi nappia, on&off ilmeisesti mutta onko muita toiminteita? Laitteessa on periaatteessa näytön näköinen osa, mutta voi olla muotoiluakin. Siihen ei ainakaan mitään tule. Voiko tuota webastoa ohjata jostain käsin autoa esimerkiksi kellolla? Ainakaan mitään erillistä ohjaustaulua ei missään ole. Mistä siitä säätimestä tietää milloin webasto lähti käyntiin käskystä ja mistä taas ei..?

Comment

eeberiin saa kaukon lisäksi hätäkatkaisijan, jota voi käyttää jos unohtui kotiin kauko tai patterit loppu.
                      ei siis mitään kellosysteemiä,vaan nappi johdon päässä josta saa päälle ja pois. mulla on sulakekotelossa se nappi.

Comment

Tuossa siis tehdasasenteisena webasto, olisiko noin karkea ratkaisu?

Comment

Jos joku Järvenpään lähistöltä viitsisi sopuhintaan jeesata ja lukasta A8:n vikakoodit vaikkapa sunnuntaina tai alkuviikosta niin heitä privaa... Pitää selvittää missä tilassa toi vehje oikeesti on.

Comment

Mä ajelen siitä ohi la-su yönä noin kello 02 =D
                            Ihan innollahan tuota ronkkisi, mutta toi kellonaika ei oikein osu ihmisten aikaa...

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja kontio Näytä viesti
                              Mä ajelen siitä ohi la-su yönä noin kello 02 =D
                              Ihan innollahan tuota ronkkisi, mutta toi kellonaika ei oikein osu ihmisten aikaa...
                              Ei tuo aika muuten mikään ongelma ole, mutta pimeällä pihalla ropaaminen on harvoin kovin tuotteliasta...:)

Comment

Tuosta webastosta vielä.. Onkohan siinä mahdollisesti polttoainehana joka olisi kesäkäytössä kiinni? Ensimmäisellä käyttökerralla vempele kävi ihan lyhyen pätkän ja kytki sisäpuhalluksen päälle yms.. Nyt se tekee esilämmitys käyttöä/starttia pari minuuttia mutta sammuu. Ensin kytkee myös sisäpuhalluksen päälle mutta heti sammuttaa sen varmaankin koska on kylmänä. Ensimmäisenä tuli mieleen että kävi "putken tyhjäksi" ja hana estäisi käytön nyt? Seuraaana tulee mieleen josko vehkeessä olisi suti ja kolmantena tulee mieleen josko olisi oikein jonkin sortin sytytys tulppa? Kokemuksia?

Comment

Working...
                                X