Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S2 lämmityslaite

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • S2 lämmityslaite

    Eli seuraavanlaista ongelmaa esiintynyt nyt kylmenevässä syksyssä. Lämmintä ilmaa ei tule sisälle vaikka mittariston mukaan koneen lämmöt 90 astetta kun katson automaatti-ilmastoinnin paneelista kanava 51 arvoa niin se näyttää 50 astetta eli se ilmeisesti luulee että kone ei ole viellä lämmin eikä avaa läppiä?

    Vika ilmennyt nyt muutamana iltana eikä tee sitä siis aina. Aamuisin lämmintä on riittänyt vallan mainiosti. Nyt kotiin ajaessa tein viellä semmoisen huomion että kun oikeen kunnolla polki autoa niin kanava 51 arvo alkoi tasaisesti nousta aina 82 asteeseen asti kunnes sallittu nopeus oli saavutettu ja siirryin ajamaan tasa kaasulla niin arvo alkoi laskea aina sinne 60 asteeseen asti.

    Eli kysymys kuuluu minkä anturin arvoa tuo kanava 51 näyttää???

    Tarkennuksena viellä että mittariston lukema pysyi tasan 90 asteessa.
    Ja autohan on audi S2 ABY

  • #2
    En mene varmaksi sanomaan, mutta muistelisin että näyttää G62:sen lämpöarvoa, eli sitä mikä on kannen päässä. Eli vag-comilla näet myös saman lukeman. En kuitenkaan allekirjoita tätä. Oisko ilmalukko kun polkemalla lämmöt nousee, tai anturi sökö.

    Comment


    • #3
      Lämppärin letkussa T-haarassa on oma anturi. G62 on vaan motronicille.

      Comment


      • #4
        No se oli toinen vaihtoehto mitä mietin:) Oli vaan sit ilmastoinnin kytkentäkaavioissa G62 temperature senderinä, niin oli vähän ristiriitainen olo.

        Comment


        • #5
          Ilmalukkoa itsekin arvailin kun oli sopivasti hieman vuotoakin kesällä mutta korjattu jo aikoja sitten ni uskois et se ilma olis sielt järjestelmäst jo hävinny....

          Comment


          • #6
            Jos tuossa on se G110 Arin mainitsemassa paikassa ja puhallinnopeus ei juurikaan nouse AUTOlla kylmilläkään ilmoilla, niin eiköhän se siitä anturista sitten johdu.

            Comment


            • #7
              Ettei vain olisi jumitteleva lämmönsäätöventtiili kuten itsellä. Alkaa olla jo sen verran vaivana että pitää kohta repiä koko kojelauta irti että pääsee käsiksi. Pienellä ylijännitteellä pystyy ajamaan controllerin liittimen navoista molempiin suuntiin muttei jaksa liikkua controllerin ohjausjännitteellä.

              Comment


              • #8
                G110 anturi vaihdettu ja tuntuu ainakin toistaiseksi toimivan....

                Kiitos avustuksesta.

                Comment

                Working...
                X