Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

t89 lämmönsäätimet ja keskikonsoli

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• t89 lämmönsäätimet ja keskikonsoli

lämmönsäätimien irroitus/purkaminen? Tein hakuja mutta en löytänyt t89:n lämmönsäätimien irroittamiseksi muuta kuin:nupit irti ja pari ruuvia alta auki jolloin ko säädintä voi liikuttaa pari senttiä !!!! Thats all.. Siis ei saa kohtuudella irti vai? ongelmana on puhaltimen säädön pikkunopeuksien ajoittainen toimimattomuus ja ikkuna/jalkatila säädön jumittuminen ja radion aukosta näin että kiertokytkimen takaa on "vaijerin" kuori irronnut ja itse teräslanka mutkalla eli tarttis päästä kunnolla käsiksi.Puhallin ongelmaan olen jo varautunut uudella säätövastuksella mutta kun: 1. nopeus ei toimi lainkaan ja 2. ajoittain kun kiertokytkimesta "rämppää" mikä pistää epäilemään ko kytkimen toimintaa. Vaihdekepinkopan ja sen edessä olevat sivupanelit olen irroittanut mutta ei vielä edes näe kunnolla niitä namiskukkeleita. Neuvoja kiitos. Jossain on kait kuvalliset ohjeetkin mutta kun ei löydy

- Irroita tuuletusventtiilien ritilät hellävaroen ruuvitaltalla ( - pää)
    - Irroitettuasi ritilät, pitäisi molemmissa ylänurkissa näkyä ruuvit/pultit (ristipää tai 8mm)
    - Seuraavaksi irroita Napit (ruuvitalttaa voi käyttää apuna tarvittaessa, mutta muista merkata penkinlämmittimien Liittimet, koska ne ovat samanlaiset, muut on "värikoodattu" napeille)
    - Irroita Radio
    - Irroita lämmönsäätimen nupit puhtejä ja kangasta käyttäen.
    - Irroita lämmönsäätimen nuppien taustalevy, joka kiinni 2 ristipää ruuvilla.
    - Irroita lämmönsäädinyksikkö keskipaneelista, joka kiinni 4 ristipää ruuvilla joka nurkasta.
    - Irroita ne 2 suuvia/pulttia keskipaneelin alanurkista (ristipää tai 8mm)

Noilla pitäisi lähteä keskipaneelin irti, ja tilaa sen jälkeen on.
    Voi olla ttumainen saada takaisin se keskipaneelitakaisin jos ei katso miten kaikki oli ennen kuin aloitti (kokemuksen syvällä...)

Työn iloa!
    ja toivottavasti tästä lorusta on apua.

PS. keskikonsolin irroitit turhaan (sen missä vaihdekeppi on)

Comment

Kiitos tarkoista ohjeista.Aloitin jo ja hokasin että ritilät irtoo parhaiten L mallisella vetimellä ylä- ja alareunasta nykäisten,mitään jälkiä ei jää. Kiitti vaan.

Comment

Working...
      X