Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Ilmastointivikaa

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Ilmastointivikaa

Eli A4 -96 automaatti ilmastointi kettuilee. Jää "jumiin" välillä eli ei anna pienentää lämpötilaa eikä isontaa puhallin nopeutta. Myöskään lumihiutale nappi ei toimi. Sitten taas ihan yhtäkkii toimii normaalisti. Vikakoodit katottu eikä ollu mitään.

Vag-comilla katsoin ni ei anna vikakoodejakaan....

Comment

Onkohan ohjauspaneeli sekaisin...?

Comment

Mulla osoittaa välillä samaa oiretta. Joku aiempi omistaja on läikyttänyt ilmeisesti limua tms. paneelille, ja alareunan napit hiukan tahmaa. Välillä sain toimimaan contact cleanerin ja raplaamisen avulla, mutta taas takkuaa, varsinkin off-nappi.

Ja kuvaamasi oire ilmenee, jos painan sitä (toimimatonta) off-nappia; ilmastointi jää kai johonkin "välitilaan" kun ei tottele sitten vähään aikaan mitään nappia. Palautuu itsekseen, kun malttaa odottaa. Pitäisi ottaa ohjauspaneeli irti, purkaa ja puhdistaa kunnolla, mutta en ole uskaltanut niin lujaa kiskoa rikkomisen pelossa...

Olisiko sielläkin jotain köhvää kulkeutunut painikkeiden rakosista väärään väliin? Kolmessatoista vuodessa kyllä ehtii...

Comment

Mites se paneeli muuten irtoo.. ihan vetämällä vaan vai? Samalla tässä voisin kysästä että miten saan sen muovin irti missä on ne mukitelineet?

Comment

Mukitelineet pre-facliftissä? Missä kohtaa ne on?

Ilmastoinnin ohjausyksikkö lähtee irti kun kampeat ruuvarin avustuksella ensin sen muovikehyksen ympäriltä pois.
            Alta paljastuu sitten ruuvit joilla itse yksikkö on kiinni.

Comment

penkkien välissä käsijarrun etupuolella

Comment

Ostin tällaisen Audi ja ilmastoinnin kanssa ongelmaa. Olen lueskellut nuita juttuja, mutta en löytänyt mitään tuostanuin. Eli mikä on tuo kaksisuuntainen johto sarja kanavalla C53 herjaa tuota. C1 näyttää 06.3 15.7 29.4. Tuo 06.3 moottorin lämpötila satunnaisesti auki kummastuttaa.

Liekkö yhteyksiä siihen että jäähdytysnesteen merkkivalo vilkkuu vaikka nestettä on vaikuttaako mihin muuhun. Lisäksi jäähdytysnesteen lämpötila C51 näyttää 58- 64 astetta mikä ei liene normaalia lämpömittari ei nouse noihin lukemiin vaan ainoastaan sen verran että huomaa liikahtavan.

Huollossa sanoivat että anturi on kunnossa ja että vika on mittaristossa. Itse epäilen tuota.

Comment

Working...
                X