Olen tässä suunitellut ratin vaihtoa, niin ajattelin kysellä että onko mahdollista vaihtaa uudemman audin rattia omaani ja mitä toimenpiteitä tämä aiheuttaa? Autoni on b4 80 quattro avant -93
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Ratin vaihto uudempaan
Collapse
X
-
Onko mikolla tai muilla tietoa noista bägin johdoista? Mulla on tuossa monitoimirattiswappi bägiä vaille valmis, nyt ei vaan löydy(paitsi merkkiliikkeestä) kolmipuolaisen bägiä. Tuossa myytävien osastolla on myynnissä -08 A3 ratti bägeineen mutta sen liitin on erilainen. Eli kysymykseen, että onko johdotus sama vaikka liitin ei kävisikään?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja sakarivo Näytä viestiTuossa myytävien osastolla on myynnissä -08 A3 ratti bägeineen mutta sen liitin on erilainen.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja okkim Näytä viestiOn se mahdollista. Ratin boorit on luultavasti erilaiset (riippuu kuinka uuden ratin laitat), ja airbagin liittimet on ainakin erilaiset. Vaikea sanoa mitä kaikkea ongelmia tulee, itse vaihdoin uudempaan ja se meni aika helposti.
Comment
-
Onko mikolla tai muilla tietoa noista bägin johdoista? Mulla on tuossa monitoimirattiswappi bägiä vaille valmis, nyt ei vaan löydy(paitsi merkkiliikkeestä) kolmipuolaisen bägiä. Tuossa myytävien osastolla on myynnissä -08 A3 ratti bägeineen mutta sen liitin on erilainen. Eli kysymykseen, että onko johdotus sama vaikka liitin ei kävisikään?
Millasen ratin vaihdoit? Mukava olis kans laittaa sellainen mikä menis kivuttomasti paikallee..
Facelift A4 ratin airbagin kanssa joutuu piuhojen kanssa hieman temppuilemaan. Kaikki on tehtävissä kuitenkin...laittoihan yksi RS2:een A4 B6 ratinkin.Viimeksi muokannut jaarli81; 6.9.2009, 22:45.
Comment
-
Tarjolla on adaptereita myynnissä netissä ratin vaihtoon. Kyseessä mulla Lötkö, mutta netti kertoo myös monesta VW:stä jossa vaihdettu uudempi ratti. Vanhan ohjausakselin boori 17mm ja uudemman 26mm. Tilasin tuollaisen adapterin, muttei istu lötköön, hommattuun A4:n rattiin istuu nätisti. Tönärillä mittasin samat mittat, mutta ei istu?
Comment
Comment