Miten tuo on normaalisti toteutettu? Siis mittaristossa lisämerkkivalo silloin, kun perävaunu on kytketty ja vilkutetaan?
Ei ainakaan ihan heti pohtimalla itselleni auennut. Jollain pitää valvoa, että meneekö virtaa perävaunun vilkkupiuhoihin vai ei?
Muuten vain tuli mieleen, kun mittaristtoon vaihdoin jänniteregun ja katselin ylimääräisiä liittimiä ja merkkivalopaikkoja. Tuli mieleen 200:sen perävaunun kytkennät korjata paremmaksi eli auto-checkin kiertäväksi ja virrankestoa arvuuttelusta turvallisemman puollelle.
Meinasin, että helppoa kuin heinänteko, mutta eihän se olekkaan. Valaiskaa tietävämmät. OEM-tyylinen kytkentä on aina vain enemmän plussaa.
ETKAn mukaan ei löydy muuta kuin eri jytympi rele perävaunu käyttöön, 431953231, 6x21W tavallisen 4x sijaan. Olisiko siinä releessä sitten ulostuloja enemmän vai mitenköhän?
Ei ainakaan ihan heti pohtimalla itselleni auennut. Jollain pitää valvoa, että meneekö virtaa perävaunun vilkkupiuhoihin vai ei?
Muuten vain tuli mieleen, kun mittaristtoon vaihdoin jänniteregun ja katselin ylimääräisiä liittimiä ja merkkivalopaikkoja. Tuli mieleen 200:sen perävaunun kytkennät korjata paremmaksi eli auto-checkin kiertäväksi ja virrankestoa arvuuttelusta turvallisemman puollelle.
Meinasin, että helppoa kuin heinänteko, mutta eihän se olekkaan. Valaiskaa tietävämmät. OEM-tyylinen kytkentä on aina vain enemmän plussaa.
ETKAn mukaan ei löydy muuta kuin eri jytympi rele perävaunu käyttöön, 431953231, 6x21W tavallisen 4x sijaan. Olisiko siinä releessä sitten ulostuloja enemmän vai mitenköhän?
Comment