Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

vag-com........neuvoja / apuva

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• vag-com........neuvoja / apuva

Imuroin kannettavaan ilmaisversion ja "petteriltä" kaapelin, tökkäsin vehkeet kiinni volkkariin , mutta ei mitään yhteyttä boxiin ........missä vika?

Millä portilla kokeilit? Mitä softa sanoo? Läppäreissä voi COM-portti olla suljettu, kannattaa tarkastaa. Minulla ei kotiläppärissä toiminut yksi kaapeli millään, nyt toisella piuhalla se pelaa. Nuo _pitäisi_kuitenkin olla samanlaisia.

Comment

Kaapelissa voi olla häimää myös. Juuri eilen testattiin erään palstalaisen A4:sta, jossa oli ollut myöskin kommunikaatio-ongelmaa. Aidolla HEX-USB-kaapelilla toimi hyvin loggaaminen. Kumpi lienee kalliimpi, toimiva kaapeli 300e vai satunnaisesti toimiva 50e?

Comment

com1 näyttää ok:ta , ei vaan saa yhteyttä, oisko piuhavika?

Comment

On tullut huomattua sellainen juttu noiden läppäreiden kanssa, että jos koneen IR-portti on käytössä, niin se voi aiheuttaa ongelmia COM-liikenteeseen. Disabloi IR, jos se on käytössä, saattaa auttaa noihin kommunikaatio-ongelmiin.

Comment

Hyvä pointti Ilkalla, olen useastakin koneesta joutunut poistamaan IR:än käytöstä, menee keskeytykset päällekkäin.

Comment

Sama vika rahikaisella, jaripetteri.net:stä tilattu kaapeli ja ilmais vag-com (release 504.1D).
              Läppäristä irda otettu pois käytöstä, mut silti ilmoittaa portti testissä että "interface not found",
              ... voisikohan johtua win2000 Pro käyttiksestä?? Pitänee illalla roudata talliin vanha pöytäkone jossa 98 käyttis.

Comment

Laitas se release 311 vai mikäs se oli.

Comment

http://www.ross-tech.com/vag-com/download/archives.html

"Release 311.2
                  Posted 16. November 2003

For ISO-COM and most Third-Party interfaces"

Comment

Eikös se ole niin, että versio 311.2 on viimeinen, jonka kanssa pelaa noi "tyhmät" sarjaportti-interfacet. Joku voi korjata jos olen väärässä. Minulla toimii yhdistelmä shareware VAG-COM v.311.2 ja piuha mallia "jaripetteri". Koneena on vuosituhannen alun IBM:n läppäri, jossa on sarjaportti.

Comment

Mulla jaripetterin piuha ja release 303 toimii moitteetta kahdessa eri läppärissä ja kahdessa eri autossa.

Comment

Joo kyllä 311.2 on viimeisin versio joka pelaa tyhmillä interfaceilla. Sen jälkeen pitää heittää älyä kehiin. Sellaista rakennussarjaa ei vielä ole tosin julkaistu. Jaripetteri kai sen uudemman parissa on hiukan paininut.
                        Jos paljon joutuu pelaamaan noiden kanssa niin ei se n.350e investointi HEX-USB+CAN piuhaan ole paha kun ottaa huomioon että sillä sitten saa melkein kaikki vehkeet pelaamaan moitteettomasti. Hieman kuitenkin tulee mietittyä uskaltaako tollaista TI-vehjettä iskeä uuden karheeseen peliin kiinni jos vaikka opto tms. tekisikin temput ja päästäisi savut ohjaimesta. Kaukaa haettu mutta näin periaatteessa. Omissa autoissa ei mene kuin omat paskaksi...

Comment

Working...
                        X