Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

-89 coupen ajotietokone pimeni

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• -89 coupen ajotietokone pimeni

Mikähän minun onnistui toheloida rikki, kun sulakerasiaa tonkiessani tuo ajotietokone ja mittariston kello pimenivät. Käytin kahta sulaketta, numerot 5 ja 6 irti, ja virrat olivat päällä, sen jälkeen ne pimenivät. Käytin jo akunnavan irti muttei se auttanut. Mikähän olisi seuraava konsti mitä testata/kokeilla?

Etkö todellakaan tehnyt muuta kuin irrottanut nuo sulakkeet ja laittanut takaisin? Ovatko sulakkeet varmasti ehjät?

Comment

Onko näissä vanhemmissa toimintoa jolla ajotietokoneen näytön saa pimeäksi?
      Eli auttaisiko reset-napin painaminen viiksestä?

Comment

Ei ole "pimennystä".

Comment

Ehjiä olivat ne kaksi, näyttivät rikkinäisiltä, siksi ne irroitinkin. Aikaisemmin käytin kyllä oven yläpuolella olevan sisävalon auki kun sisävalot ei pelaa. Siitä sit katteleen sulakkeita josko vika ois siellä. Niistä kahdesta en ollut varma, kun näyttivät rikkinäisiltä. Tuo on Saksasta joskus tuotu, niin siinä lukee berliinin murteella ne sulakkeen paikat, ja mä en ymmärrä siitä hittojakaan. Auto kuitenkin lähti käyntiin, onneksi. Löytyykö netistä sulake "karttaa"? Niin ja resettiä painelin ensimmäiseksi.

Comment

Jep, jep, kuinka ollakkaan jollakin konstilla olin onnistunut kahdesti katsomaan sulakkeen nro 4 ehjäksi, joka oli rikki kuten tarkka silmäinen vaimo sen lopulta huomasi. Vielä olisi siltikkin hyvä saada edes englannin kielinen käännös noista sulakkeiden selostuksista.

Comment

Working...
            X