Vaimon Audissa (A4 B6 2,0) on ilmennyt jännään vaivaa. Satunnaisesti öljyn määrän valo syttyy palamaan ja kuitenkin öljyä on yli puolivälin koneessa (tarkistettu kylmänä). Kun tarkistuksen yhteydessä öljytikku on pyyhitty, on valo sammunut jälleen öljyä lisäämättä.
Onko se pinnankorkeuden anturi mahdollisesti öljytikun putken seutuvilla ja siihen tulisi jostain syystä jotain häiriötä, joka lähtee, kun tikku nostetaan välillä pois vai mistähän moinen voisi johtua.
Auto ei ole LL-ohjelmassa ja menee öljynvaihtoon n. 2000km päästä.
Onko se pinnankorkeuden anturi mahdollisesti öljytikun putken seutuvilla ja siihen tulisi jostain syystä jotain häiriötä, joka lähtee, kun tikku nostetaan välillä pois vai mistähän moinen voisi johtua.
Auto ei ole LL-ohjelmassa ja menee öljynvaihtoon n. 2000km päästä.
Comment