Nyt sen sen teki... Kaupungilla ajellessa sylki tehostimen mehut konehuoneeseen. En kerennyt tarkemmin tutkia mutta pumpun pää näyttäisi olevan ok. Märkää kyllä oli joka paikassa. Mitähän noista yleensä hajoaa?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Ohjaustehostin meni rikki
Collapse
X
-
En muista nestetilavuutta, mutta neste tulee olla G00200 hydraulinestettä tai vastaavaa, esim. Febin valmistetta.
Akun tosiaan joutuu irrottamaan, sen alta ylhäältäpäin taisi olla 2 pulttia ja altapäin 1. Sisältä pitää ottaa ohjausakselin pää irti ohjausvaihteesta, 1 pultti siellä oli pitämässä nivelen booreilla. Banjopulttien irrottamiseksi piti hieman vetää koko ohjausvaihdetta eteenpäin että sai tilaa. Raidetangonpäät irti ja koko komeus kuskin puolen pyöränkotelosta ulos. Siinä ympärillä on muovi muutamalla muoviklipsulla kiinni, sen irrottamalla saa vähän lisää tilaa.
Comment
-
Kiitoksia selostuksesta mutta tällä hetkellä näyttää siltä etä selviää pelkän letkun vaidolla. Eli siis niitä banjoletku liitoksia ei saa auki kuin vetämällä ohjausvaihdetta keulaa kohti... tarviiko tällöin vielä irroitttaa sitä ratille menevää ohjaustankoa? Vai onko tilaa ruuvata auki... Ja tilavuus on alfamerin kirjan mukaan 1,5 l
Comment
-
No nyt on taas setti kasassa. Irrotin tieltä pois sen alemman pesunestesäiliön ja paisuntasäiliön. sit rupee olemaan tilaa. letku irti ja paikalliseen hydrauliikka liikkeeseen ja uutta letkua liittämään. holkki ja uus letku 15? --- varaosana 105?, paikallisesta vw huollosta. paketti kasaan ja ajoa... no yön tallissa ja virtalukko paskaks... taas remonttia... jes.
Comment
Comment