Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Ilmastoinnin 22.3 koodi

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Ilmastoinnin 22.3 koodi

Ilmastoinnin näyttöön antaa koodin 1C ja 22.3 Eli,tarkoittaako tuo että liian kova paine järjestelmässä?
    Käytin ilmastoinnin huollossa ja ongelmat ilmenivät sen jälkeen. Kompura nappaa päälle todella voimalla(kuin jarrua hipaisi) ja jonkun ajan päästä kytkee automaattisesti ECON asentoon eikä enää suostu jäähdyttämään ennen kuin auto sammuksissa jonkun aikaa.
    Viimeksi muokannut make68; 23.7.2009, 19:35.

Tuosta apua: http://www.audiworld.com/tech/int5.shtml#ODBCh52

Comment

Nyt myös kerran 22.1 ja koko ajan 22.3 vikakoodi. Olisko kenelläkään tietoa mikä on oikea määrä painetta/ainetta tuossa järjestelmässä? Jos kävis paikallisen kylmäkoneasentajan luona tarkistuttamassa paineet.

Comment

Jos saanen lainata tätä topiccia,
        typ89 coupen automaatti-ilmastointi antaa koodin 01:Inside temp sensor G56 (instrument channel), open circuit ja
        09: Coolant temp sensor G62, open circuit

Koodit ei hävinnyt akun kengän irroituksella, eli missä sijaitsee tämä G56? Ja onko tämä G62 monitoimilämpöanturi?

Comment

Ilmeisestikkään kyse ei ole ollut huollosta vaan kylmäaineen lisäyksestä.
          Näin ainakin mulle tiesi kertoa kun käytin huollossa jossa tyhjensivät ja mittasivat vuodot ja laittoivat kylmäaineet+öljyt sisään. Kuulemma jos ei öljyä lisätä huollossa ei myöskään voitelua ole kompurala, jolloin se nykäisee, mulla oli näin ennen huoltoa. Tossa minun profiilin autossa 775g kylmäainetta, huollossa poistettiin 215g, eli melko tyhjä oli.

Comment

Paineet on nyt mitattu ja ainetta jouduttiin vähentämään n.200g. ennen kuin alkoi toimia oikein. Nyt toimit todella hyvin,viilenee hienosti ja kompuran kytkeytymistäkään ei enää huomaa.

Comment

Working...