Nyt meni sormi suuhun. Minkä anturin lämpötilaa TT:n ilmastointilaitteen paneelin numero 61C näyttää? Ei kai se voi olla mikään softan koodi kun mulla siinä luki -53 celssiusta. Ilmastointi pukkaa hyytävän kylmää ilmaa ja kompressori jauhaa koko ajan, eikä kumpikaan flekti sammu muuta kuin econ napista. Luetutin vikakoodit viime viikolla ja yksi löytyi ja se viittasi G89 anturiin, Lämpöanturi tuloilmalle ennen puhallinta kabiinissa. vaihdoin anturin mutta ei toimi.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
ilmastoinnin anturi mikä?
Collapse
X
-
-
Katsoin toisesta TT:a ja sama miinus luku sielläkin. Ilmeisesti se on joku raja-arvo. Ihmetyttää vain kun kumpikin flekti pyörii kun kompura on päällä ja kun painaa econ nappia niin kumpikin flekti sammuu. Moottorin lämmöt ei kuitenkaan nouse yli 91 asteen vaikka käyttää autoa puolituntia, kumpikaan flekteistä ei lähde päälle. Ilmeisesti ilmastoinnin aineet siinä rajoilla, että puhaltaa kylmää ja kompura on päällä koko ajan.
Comment
-
Jäätyykö kenno? Eli loppuuko ilman tulo sisälle jossain vaiheessa? Omassa A6:ssa kompura pyörii koko ajan ja työntää kylmää niin että kenno menee lopulta jäähän ja ilman tulo loppuu sisälle. Itsekin olen yrittänyt kysellä, missä on kennon lämpötila-anturi, jonka ansiosta kompuran pitäisi välillä pysähtyä tunnistaessaan kennon jäätyvän. Jos joku tietää, kertokaa. Sori, toi ei ollu vastaus sun juttuun
Comment
-
Ei jäädy kenno. Eilen sain Vag-com:iin uuden ajurin ja pääsen taas ilmastointiin käsiksi. USA mallin TT ja ilmastointiasetukset USA ja Japani jolloin pitääkin tulla normaalia kylmempää ilmaa. Kompura käy edelleenkin koko ajan mutta muuten toimii normaalisti. Perjantaina ilmastointihuolto jonka jälkeen toivottavasti toimii myös kompura. Katso Vagcat, venäjän ETKA. sieltä löytyy kaikki osat VAG laitteisiin.
Comment
-
Aineista oli haihtunut 150g, mikä vaikuttaa olevan normaali haihtuminen parin vuoden aikana. Ei kompressorin toimintaan mitään muutosta. Vaihdoin korkea/matalapaine venttiilin ([COLOR=#606420]1H0959139B[/COLOR]) kun sitä epäiltiin, mutta ei silläkään mitään vaikutusta. Siellä ilmeisesti on vielä toinen paineventtiili ([COLOR=#606420]1J0959126[/COLOR]) jossain. Ei vagcat:n kuvasta löytynyt sijaintia. Jos joku tietää mitkä osat vaikuttaa kompuran toimintaan niin valaiskaa asiassa. Vag com ohjauksella tuli jonkin läppämoottorin vika mutta normaalikäytössä ei tule yhtään vikailmoitusta.
Comment
Comment