Otsikko on vähän sekava, mutta asennettiin A4 B7:ään (2006) Defan viikkokello lohkolämmittimeen, joten siihen tarvitsisi akulta tulevan virran lisäksi virran, joka tulee, kun avaimet on virtalukossa tai kun avainta kääntää. Tuo siis ohjaisi vain laitteen näytön valoa, eli se syttyisi silloin, kun avaimen laittaisi virtalukkoon tai kun sitä kääntäisi. Liekö tämä virta sitten nimeltään +15 tai vastaava?
Mistä tuon saisi kaikista helpoiten ryöstettyä? Jostain luin, että kytkinpolkimen yläpuolelta saisi jostain sen haalittua, mutta itse en löytänyt sieltä mitään sen näköistä. Jokin ohut johtonippu siellä näytti kyllä menevän. Onko muita mahdollisia paikkoja virralle? Itse suunnittelin ryöstäväni sen tupakansytyttimestä, mutta en saanut keskikonsolia irtoamaan, joten jätin asian vielä hautumaan.
Olisin enemmän kuin kiitollinen vinkeistä.
Mistä tuon saisi kaikista helpoiten ryöstettyä? Jostain luin, että kytkinpolkimen yläpuolelta saisi jostain sen haalittua, mutta itse en löytänyt sieltä mitään sen näköistä. Jokin ohut johtonippu siellä näytti kyllä menevän. Onko muita mahdollisia paikkoja virralle? Itse suunnittelin ryöstäväni sen tupakansytyttimestä, mutta en saanut keskikonsolia irtoamaan, joten jätin asian vielä hautumaan.
Olisin enemmän kuin kiitollinen vinkeistä.
Comment