Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Virtalukon pohja oireilee

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #61
    Jep. Kyllä sieltä vaihtuu, muutkin osat saanu ajan kanssa vaihdeltua.

    Comment


    • #62
      Kasissa (A8 D2, -95) tuo ajonesto toimii seuraavasti; jos avaimen tökkää sisään ns. normaalisti, jää ajoneston valo vilkkumaan jo ennen käynnistystä. Tällöin käynnistyksen yrittäminen menee kuten pitäisikin, sekunti käynnissä ja sitten sammuu. Jos avaimen työntää vähän voimallisemmin sisään, tätä ei *todennäköisemmin* tapahdu, eli valo ei jää vilkkumaan. Käynnistys onnistuu tällöin kuten pitää.
      Pari kertaa lähtenyt vara-avaimella liikenteeseen nyt, ja huomasin että sillä tuota avainta saa yrittää pari-kolme kertaa edellämainitulla tavalla että onnistuisi, vrt. ns. käyttisavain. Pattereissa jotain eroa, kenties? Käyttiksessä melkein uudet paristot.

      Puolaa vai pohjaa? Tällä hetkellä sopivasti nuo katteetkin auki tuosta ratin alta, samalla vaivalla vielä menisivät. Vikakoodeja ei ole jättänyt, juurikin kun en ole ajonestoa vasten koittanutkaan autoa käynnistää.

      Comment


        #63
        En nyt tiedä mitä tarkotit paristoilla, mutta kyllä auto käyntiin lähtee ilman pattereitakin. Ne on vain kaukosäädölle.
        Siellä on siru avaimessa. Virtalukon yhteydessä on lukupuola tms joka lukee tuon sirun sisällön.
        Porukoiden kasissa oli kontaktihäikkää tuolta lukupuolalta lähtevässä piuhassa. Joillaikin se on mennyt poikkikin ilmeisesti.

        Comment


        • #64
          Avaimen paristoja meinasin, kyllä.
          Ei noissa avaimissa kaiketi muuta eroa toisiinsa ole, mutta perstuntumalla toisessa toimii paremmin.

          Comment


          • #65
            Oliskohan syynä virtalukon pohja, jos soitin (Concert) lähtee päälle ovien avauksella kaukosäätimestä?
            Toinen vika on pyyhkimien ajoittainen pysähtyminen "pystyyn". Tähän tilasin varuilta mekaniikan...kun oli niin halapaa.

            Comment


            • #66
              Oiskoha Itelläkin virtalukonpohjassa vikaa,jos jättää vilkun päälle ja sammuuttaa auton, ni jää vilkun puoleinen takavalo ja parkki päälle? Ilmastointi myös temppuaa ja öljynmäärän valo. Joskus joku kehui että kaikki nuo voisivat johtua vl-pohjasta, koska on ainut paikka missä kyseisten vehkeitten virta kohtaa. Auto on siis -96 A8 4.2v8

              Comment


              • #67
                Kyllähän tuo on ihan audin ominaisuus ;) Eli kuuluukin toimia noin.

                Comment


                • #68
                  Mikäs ominaisuus se on:D tuosta tulikin mieleen että perkeles nii muute on golfeissaki? Joskus olen semmoista kuullut. Enpäs osannu yhistää! Vielä siis paikallistettava ilmastoinnin vika. Kävi liikkeen piikkii jossai nyrkkipajalla ku oli kompura paskana. Vaihtovat kompuran, mutta siinä meni yli kuukaus. Ei se kyllä siltikään vielä toimi vaikka sillon nii väitti. Oli syksy jo sillo ku sain auton takasi ni ei tullu kiinnitettyä huomiota. Keikka työkin ni en ehtiny viiä ikää muulle pajalle. ILmastointi ei siis työnnä kylmää yhtään eikä kuulosta kompura lähtevän. Magneettiventtiili?

                  Comment


                  • #69
                    Ulkomailla käyttävät tuota vilkku/parkki ominaisuutta merkkaamaan auton äären, kun katu on kapea, ilta pimeä ja ohi hujahtelee skoottereita ja muita autoja vauhdilla. Nähnyt ihan parkkeeratuissa autoissa siis, kun omistajat ovat vaikka ravintolassa tai muualla..

                    Comment

                    Working...
                    X