Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Ilmastoinnin aluputki vuotaa A4 b5 2.5 Tdi. Mistä tilata edullisesti? osan. nro?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Ilmastoinnin aluputki vuotaa A4 b5 2.5 Tdi. Mistä tilata edullisesti? osan. nro?

Elikkä yllätys ilmastointi puskee täytettäessä aineet pihalle.
    Putki kulkee syylärin ja koneen välissä alalaidassa. huollossa hintaa tulis jotain 500? joten päätin laittaa itse kuntoon.

Tietääkö kukaan kyseisen osan numeroa ja mistä tilata edullisesti.
    Mistä kannattaa aloittaa purkamaan? mistä putki alkaa ja mihin loppuu?

Saako siihen väliin laitettua väliputkea tai jatkoliitintä?
    Itse korjasin omastani putken vuodon vaan pienellä väliputkella ja jatkoliittimillä.

Comment

Hyvä vinkki. en ole vielä purkanut kys osaa mutta se oli huoltajan mukaan siinä syylärin toisella laidalla jossain mutkassa??

Moniko millinen on toi putki jos suunnittelee sitä jatkoliitintä?

Comment

Mittaat vaan sen putken halkasian, sillähän se selviää....mulla oli putken koko 10mm...

Comment

onko vinkkejä kuinka sais korjattua ilmastointiletkun, irroittamatta koko putkea? letku harrautunut mutkakohdasta puhki, kiinnike antaunut ja letku harrannut asfalttia..
          liitin pitäisi saada letkujen väliin, mutta löytyyköhän mistään letkuliitinnprässiä, mallia pienikokoinen? paikat mistä olen kysellyt, omistavat vaan pöytämallisen prässin.

Comment

Mikael, Esim Tampereen Autokylmässä on käsityökalu mallinen letkuliitinprässi..Eri kokoisilla leuoilla, mutta sitä eivät lainaa, vaan auton joutuu sinne viedä aina. Kyseisellä laitteella kun on hintaa mukavasti ja siksi sitä ei taida kukaan varmaan lainata :(

Comment

Working...
            X