Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Ilmastointiongelmaa! A4 -95 1.8T

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Ilmastointiongelmaa! A4 -95 1.8T

Mulla automaatti-ilmastointi käynnistäessä vilkuttaa keskusyksikköpaneelissa valoja ja puhaltaa vaan kuumaa ikkunoille. Katoin vikakoodeja yksiköltä ja ei näytä et olis mitään. Kummiskin antaa nolla arvoja parille lämpötila-anturille. Laite toimii manuaalisesti säätämässä yksiköstä esim. läppien avaus. Ja sillon antaa kylmää ilmaa. Normaalitilassa yksiköstä ei pysty säätään kun puhaltimen nopeutta.

Osaisko kukaan kertoa mikä voisi olla vialla?
    Viimeksi muokannut 8866; 22.7.2009, 20:41. Perustelu: A4 -95 1.8T , lisätty otsikkoon.

Ota vaikka aluksi akku irti hetkeksi ja kytke takaisin sormet ristissä.

Comment

Mulla ollu kohta vuoden sama ongelma =) eli yksikkö vilkuttaa valoja ja puhaltaa koko ajan kuumaa ikkunoille. Eipä ole kukaan keksinyt ratkaisua, ja wv autolta sanottiin lähemmäs 2000e hinta-arviota huollolle.... Eli about puolet auton arvosta, vähän turhan tyyristä ilmastoinnin korjaukseksi.

Comment

Alan kohta tutkiin kun saan viikonlopun järjestettyä asian tutkimiselle. Pääsyy taitaa olla läppämoottoreiden toiminnassa et niitä aluks kaiveleen esiin kojelaudan takaa. Ei voi noin kallis remontti olla ellei vaihdeta kaikkee ilmastoinnin osia=) No ilmoilen kun saan sen syyn selville.

Comment

Mitäs valoja se vilkuttelee?? Jos läppämoottorit porsii niin en itse ole kuullut että noin tekisi.
          Ettei olis itse keskusyksikössä vikaa? (Toki niistähän kuulemma palaa vastukset jumissa olevien läppienkin takia)
          Ja kyllähän kahdella tonnilla vaihtelee aika paljon osaa tonne ilmastoinnin puolelle, missään nimessä se ei sitä ole, tosin marmorillahan voidaan toki pyytää mitä vaan..

Comment

Itse saattaisin tuossa tilanteessa ottaa ohjainyksikön irti ja tsekkaisin lattakaapelin joutokset.

Voihan se toki olla, että joku moottori, jota se koittaa säätää automaatilla, haukkaa niin paljon virtaa, että ohjain kyykkää. Vikakoodeista voisi päätellä jotain, jos niitä olisi. VAG-Com olisi kova.

Comment

Pyry: Voin kattoo sitä ilmastointia vähä huokeemmalla. Noissa on tietyt tyyppiviat, jotka ehkä korjaantuu helposti, eikä mennä välttämättä vielä edes 100€ huonommalle puolelle.

Comment

Working...
              X