tässä olen ajankulukseni miettinyt, että saako audin vakio kasettisoittimeen liitettyä subwooferia millän adaptereilla tms. piuhoilla? bosen erillissarja olisi jo alla, ja cd-boxi, ja rahaakaan ei hirveänä tuolle tilillä tunnu olevan, joten kyseistä hommaa olen miettinyt, miten on ?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
kasettisoitin + subwoofer= ?
Collapse
X
-
Kyllä sen saa. Jos soittimessa on linjalähtö, niin siitä suoraan RCA-kaapeleilla vahvistimeen. Jos ei, niin kaiutintasoisenakin sen voi kytkea johonkin vahvistimeen suoraan, tai adapterilla.
Kaiutintason liitäntää ei kannata käyttää, tulee huonompi äänenlaatu.
-
No jos meinaat homman kuitenkin teettää jossain alan puljussa, niin osaavat kyllä varmaan vastata tuohon kysymykseenkin. Itse laitatin Roverin alkuperäiseen soittimeen signaalivahvistimen kaiutinlähtöihin, mutta ongelmana tahtoo olla häiriöt - joita kyllä saatiin sitten vielä erillisellä häiriönpoistajalla vähennettyä siedettävälle tasolle. Asentaja tästä kyllä varoitti etukäteen.
Järkevämpää (eikä juurikaan kalliimpaa) olisi ollut korvata soitin jollakin toisella, mutta kun tuo alkuperäinen istuu niin nätisiti kojelautaan, niin halusin sen pitää.
Comment
-
Kaiutinlähtöihin ei asenneta signaalivahvistinta koska jännitetaso on jo valmiiksi liian korkea vs. linjalähtö - jännitteenjakaja on oikeampi termi.
Jos audin soittimen perässä on bosen vahvistin niin soittimeen on mahdollista tehdä RCA-linjalähtö - liittimiä ei takapanelissa ole valmiina.
Comment
-
Kaiutinlähtöihin ei asenneta signaalivahvistinta koska jännitetaso on jo valmiiksi liian korkea vs. linjalähtö - jännitteenjakaja on oikeampi termi.
Jos audin soittimen perässä on bosen vahvistin niin soittimeen on mahdollista tehdä RCA-linjalähtö - liittimiä ei takapanelissa ole valmiina.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja evinrude Näytä viestiKaiutinlähtöihin ei asenneta signaalivahvistinta koska jännitetaso on jo valmiiksi liian korkea vs. linjalähtö - jännitteenjakaja on oikeampi termi.
Comment
Comment