Eli Audi S6 4.2 Avant -96 ei ovet aukee eikä mee kiinni kauko-ohjaimesta, minkäs kokoset patterit tuolla pitää olla, kun niissä ei lue mitään? Siellähän on 4 patteria ja n.7V tulee kaukoohjaimen navoille kun nappea painaa, OK? Ledikin kyllä syttyy aika himmeesti aina ku nappeja painaa. Autodatan ohjeiden mukaan yritin sopeuttaa/ohjelmoida avainta mut eipä auttanu. Kellään ideoita missä vika voisi olla?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Kauko-ohjattu keskuslukitus ei toimi?
Collapse
X
-
Ainakin vuotta vanhemmassa (infralaitteessa) oikea paristo (4 kpl) on VARTA V396, Clas Ohlsonilta löytyy vastaavat 3,99 EUR/kpl kun katsot sopivuustaulukkoa. Itse hain ne just maanataina ja alkoi pelaa saman tien. Luulen sen olevan samat patterit sullakin. Vaihda ne ekana. Huomaa että kun patterit on pois niin sopeutus on tarpeen. Jos ei toimi niin vika silloin valitettavasti lukupäässä tai avaimen lähetyspää on sökö. Voin lainata Infra-avainta jos haluat varmistautua (laita privana, minulla on yksi ylimääräinen piirilevy, uusi n.180,-). Radiolähetysrunkoja on netti täynnä. Infraa ei ole tarvikkeena olemassa! Infralaite = yksi nappi, Radiolaite = 2 tai 3 nappia avaimessa.Viimeksi muokannut Pennivasara; 22.5.2009, 02:44.
Comment
Comment