Elikkäs auto on 2003 avant 1.8T quattro. Olisin asentamassa autoon vahvistinta ja virtajohdon läpivienti konehuoneesta rintapellin läpi matkustamoon tuottaa hieman vaikeuksia. Purin ensin hanskalokeron irti ja koitin vänkärin puolelta, mutta siellä paikat näyttivät liian ahtaalta. Seuraavaksi luin täältä, että helpoin reitti olisi ecukotelon kautta, mutta en saa kotelon kantta auki kun viimeinen ruuvi on pyyhkijäkoneiston alla...eihän sinne saa mitään avainta mahtumaan?? Osaako joku selventää tilannetta?? Kiitän vastauksista jo etukäteeen.....
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Vahvistimen virtajohdon läpivienti?
Collapse
X
-
Ilmastoinnin läpiviennistä minäkin vein, tiivistäminen vaan kannattaa hoitaa jotenkin...
Toisessa yhteydessä kun piti saada tuo ecukotelo auki niin minä en laiskana jaksanut alkaa irroittelemaan mitään pyyhkijöitä vaan porasin muoviin siinä lasin alapuolella torximeisselin mentävän reiän jonka sitten tukin operaation jälkeen silikonitäpällä.
Comment
-
Pyyhkijöitä ei tarvii irroittaa. Itse vedin omassa B6:ssa virtakaapelin ilmastoinnin putkien vierestä hanskalokeron taakse. Jostain jemmasta saattaisi kuvatkin löytyä. Mulla oli tulpattu läpivienti (pyöreä) hyvin lähellä sitä isompaa ilmastointiputkien läpivientiä. Irroitin sen ilmastointiputkien läpivientikumin silleen roikkumaan siihen putkien päälle ja sain sitä kautta syötettyä kaapelin sitten hanskalokeron taakse. Virtakaapelin joutuu siis vetämään hanskalokeron puolelta samasta läpiviennistä ilmastointiputkien kanssa, mutta konetilan puolelle sen voi ottaa siinä vieressä olevasta pienemmästä, jolloin ei tarvitse turmella sitä isompaa läpivientikumia. Itse käytin 50 neliömillin kaapelia ja se pieni läpivienti oli kuin tehty sille. Leikkasin läpivientikumista keskiosan "kalvon" pois ja jätin pehmeät reunat paikalleen, jolloin kaapelin suojauskin oli näiltä osin hoidettu.
Löysin asenuskuvan kohteesta, jonka voin lähettää haluaville. Laittakaa pm:ää =)
Comment
-
Juu tuo oli hyvä neuvo, että porata reikä siihen muoviin lasin alapuolelle, torxs meisselille. Näin onnistui saada ecukotelo auki ilman pyyhkimen irroitusta. Sitä kautta tosi kätevä vetää virtapiuha, nyt virtapiuhat yms vedetty. Mistä olette vetäneet maapiuhan vahvistimelle kontissa? Mikä olisi helpoin paikka saada maita, en ehtinyt vielä tutkimaaan.
Comment
Comment