Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

RS4 b5 laturi

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• RS4 b5 laturi

v-käydän ja pölyn laskeuduttua pitäs alkaa metsästämään uutta laturia ri(e)saan.. Mukavaa tämä autoilu, kun kerrankin ois ollut audille käyttöä niin eiköhän perhana hyydy puolimatkaan..

Autosähkäri tuumas, kun ei kerennyt ruveta purkamaan keulaa lauantaina et eiköhän tuon laturin saa kuntoon.. ..itse en nyt ihan nuin optimistinen ole, joten minkä mallin laturi tuossa risassa on, et vois maanataina ruveta sitä varmuuden vuoks metsästämään.

Et se siitä alpine ski team hommasta, jos ei pääsiäisenä ole sit kelit kohilla=(

Voe kehveli, tais siis jäädä Kaasurilat ajelemati tältä illalta =(
    No, ens kerralla sitten.. ensi la?

Comment

soittelin just Antille ja oli puhetta, että jos pääsiäis viikonloppuna ois kelit kohillaan ja audi kestäs savoon asti niin sitten..

Comment

Mulla on ylimääränen rs4 laturi uudella jännitteensäätäjällä. Ei sopinut mun S4-johtosarjaan.

Comment

Matka jatkuu=) ..ei voi kuin olla ihmeissään, miten palvelu pelaa Pyhäsalmessa ja Liuskan autosäkökorjaamolla. Kaveri tosiaan tuli lauantaina "kravatti" kaulassa kesken kemujen aukaisemaan puljunsa, että saadaan risa pukille. ..oli vaan sen verran ahtaassa paikassa laturi et ei kerennyt lauantaina sitä korjaamaan.

Meinas tosiaan silloin vähän v-käyrä nousta kun oli suuniteltu q-hupailua illaksi, mutta se siitä. Ei muuta kuin porukoiden vulva alle ja takaisin Ouluun ja työ keikalle maanataina kajaaniin.. ..no maanataina aamusta tuli soitto, että ei ole varma kerkeääkö saada kuntoon risaa kun on pitkä liuta autoja jonossa ja illalla on tärkeä "hallituksen" kokous.

Illalla kun olin tulossa kajaanista pyhistä kohti niin soitto tuli, että jos ei mene kokokouksessa hirmu pitkään niin korjaa auton illalla(jännitteen säädin oli sanonut sopparin irti).. ..silloin piti mainita maakinen mallasjuoma, ja vetää käkkäristä kun sopivasti olin Kiuruveden kohdalla ja kellokin oli viitä vaille kuusi.. No kiuruveden pitkäripasesta pullo kyyttin ja toiveissa häämötti silloin joko auto tai pullon sisältö=)

En tiedä oliko loppu pelissä sanalla viski osuutta asiaan, mutta auto tuli kuntoon klo 23.30 ja viski pulloa vaihtoi omistajaa=) ..ei muuta kuin tyytyväisenä yöllä nokka kohti Oulua ja reipasta oikean puolen pedaalin käyttö ja mikä parasta ei se kuuluisa risa miehen loppakkokaan keventynyt oikeastaan ollenkaan, sillä korjaus maksoi niin vähän et ei viiti edes sitä sanoa=)

Joten en voi muuta kuin suositella ko. paikka jos auto sattuu pyhikseen jollain leviämään..

Comment

Omasta risasta loppui lataus tänä iltana, juuri kun olin menossa montullu kuuntelemaan mistä kuuluu varsinkin kylmänä sellasta "rolinaa", niin matkalla parkkikselta montun päälle lopetti latauksen, ja siitähän se äänikin tuntu tulevan, voi sentään..

Tarvitsee huomen kopistella laturi irti. Minkähän verran tarvii ympäriltä purkaa et saa irti?

Comment

Kyllä se keula pitää purkaa levällen että mahtuu ottamaan pois.

Comment

No voi vessa, eihäs siinä sit mikään auta.

Comment

Working...
                X