elikkäs minulla on Audi A3 1.8 -98, asensin n. puolivuotta sitten jälkiasennus xenonit joista hajosi yksi ballasti aivan tässä lähiaikoina. No ei siinä mtn, ostin uuden sarjan josta asensin vain yhden ballastin(toinen uusi ballasti oli rikki jo valmiiksi), tämän jälkeen alkoi vikoja esiintyä, "katosi" polttoainemittari, mittarin valot sun muuta.. Otin akun navat joksikin aikaa irti ja kun laitoin ne takaisin niin alkoi ajoneston valo välkkymään, auto lähti käyntiin, mutta mittarin valot temppuilivat vain silloin kun käänsin valokatkaisijaa.
Otin välittömästi xenon-sarjan pois, jonka jälkeen mittarin valot toimivat moitteetta, seuraavana päivänä auto ei lähtenyt millään käyntiin ja ajoneston valo välkkyi mittarissa.
Kysymys kuuluu,voiko vika olla lähtöisin xenoneista ja mitä on voinut hajota? itse epäilen lukupuolaa,virtalukkoa tai ajonestolaitetta..
Otin välittömästi xenon-sarjan pois, jonka jälkeen mittarin valot toimivat moitteetta, seuraavana päivänä auto ei lähtenyt millään käyntiin ja ajoneston valo välkkyi mittarissa.
Kysymys kuuluu,voiko vika olla lähtöisin xenoneista ja mitä on voinut hajota? itse epäilen lukupuolaa,virtalukkoa tai ajonestolaitetta..
Comment