Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kangaspenkkien korjaus

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Kangaspenkkien korjaus

On kuulemma tuollaisen satasen audin(q -87) penkkejä korjattu nahkapaikoilla, kuulin huhun?

Nuissa penkeissa kun on sivuttaistukea hyvin niin on meitsilläkin kuskinpenkistä kulunut istuinosasta ja selkänojasta kangas puhki ja vaatisivat vähintäänkin paikka, penkki muuten kun on ryhdissään.

Vaan mitenkä tuollainen paikaaminen tehdään, mietin jo josko nahkapalat liimaisi penkkiin, ilmeisesti reunat pitäisi sitten vielä ommella ja hyvää nahkaakin pitäisi löytää ja mielellään tekiä tuolle operaatiolle.

Joten vinkeistä olisin kiitollinen propleemaani.

Jaa ei ole sitten kenenkään penkkiänsa tarvinnut korjaille, saakohan tuollaiseen mitään tyköistuvia penkinpäällisiä?

Comment

Tarvetta olisi mutta taitoa puuttuu. Meinasin kysellä ihan autoverhoomoista.
      Veikkaisin, että kustannus irrotetun istuimen korjaukselle olisi satasen luokkaa.

Asiallisen näköisiä päällisiä myy ainakin Tammer-Suoja Tampereella.

Nuo voisi olla hienot.
      http://www.tammer-suoja.fi/istuinsuojat_alcantara.php

Comment

Noista Tammersuojista oli jossain Autobildissä testi, tai kokemus asennuksesta ainakin.
        Hyviksi kehuivat, kuulemma vain penkin ja selkänoja välikohdasta huomasi vähän että olivat päälliset - eivätkä uusittu verhoilu.

Sen verran olen itse kiinnostunut että pidän mahdollisena pistää omaan kiesiin tuossa kesälomalla nuo nahka-alcantarat, tosin en asenna itse vaan veisin Tampestereelle..

Comment

Penkkien paikkaamisesta oli ihan äskettäin puhetta. Verhoiluliikkeillä on monenkin eri merkin ja mallin kankaita varastoissaan. Eli juuri samaakin kangasta saattaa löytyä niin, ettei tarvitse erilaisella materiaalilla paikata. Edullisinta on tietenkin ottaa verhoilu itse pois penkin päältä ja viedä pelkkä verhoilu ommeltavaksi. Se ei ole kallista. Minulla turvatyynyn repäisemän verhoilun kokoon ompeleminen maksoi 5 euroa.

Comment

Hienoa olisi josko joku osaisi tehdä tuosta kuskinpenkistä alkuperäisen näköisen, muut penkit kun ovat ihan kunnossa.

Pitää kysyä sitten, tietääkö kukaan sen hyvän verhoomon nimeä pääkaupunkiseudulta tai lähialueelta josta kannattaisi kyseleminen aloittaa?

Comment

Working...
            X