Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Asetusten tallettaminen avaimeen

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Asetusten tallettaminen avaimeen

Hakua käytetty ja ohjekirjaa luettu, mutta ei vain löydy ohjeita. Eli miten avaimeen koodataan muistiin ilmastoinnin ja radion (Navi+) asetukset? Autona siis '01 S4. Autossa on myös sähköpenkit, joten saako noiden asennon jotenkin myös talteen?

Ei sitä minun mielestä saa mitenkään avaimeen muistiin. Eikä penkeissä ole muistia.

Comment

Ei saa avaimeen muistiin. Eikä mihinkään muuallekaan, asetukset jää siihen mihin olet ne jättänyt. Mistäs olet tuollaisen muistiominaisuuden saanut päähäsi?

Comment

Ettei vaan tarkoita sitä Homelink toimintoa. Vai mikä onkaan?

Comment

Mistäs olet tuollaisen muistiominaisuuden saanut päähäsi?
          Mielenkiintoinen kysymys =) Jotenkin foorumeita lukiessa on jäänyt käsitys, että radion äänenvoimakkuuden ja ilmastoinnin asetukset saisi avaimeen muistiin, mutta ilmeisesti oon käsittäny väärin. Tuota penkkien säätöä en uskonutkaan olevan, kun niissä ei tosiaan ole muistia.

Ja en tarkoita Homelinkkiä. Eikös tuo Homelink liity jotenkin autotallin oven avaamiseen tms?

Comment

Ehkä uudemmissa vois löytyä, mut näissä meidän vanhoissa romuissa tommosia hienouksia oo =)
            Viimeksi muokannut amalin; 18.3.2009, 13:28.

Comment

Juuri näin, asetukset jää siihen missä ne oli kun avaimen ottaa pois virtalukosta.

Comment

Jäähän ne niihin asetuksiin, missä ne oli, mutta nämä ovat avain kohtaiset. Eli niitä ei tarvitse erikseen tallentaa mihinkään. Esimerkki: minä menen tuohon kuutoseen minun avaimilla lämpötila +20 ilmastoinnissa, vaimoke menee toisilla avaimilla lämpötila +22.

Comment

Jäähän ne niihin asetuksiin, missä ne oli, mutta nämä ovat avain kohtaiset. Eli niitä ei tarvitse erikseen tallentaa mihinkään. Esimerkki: minä menen tuohon kuutoseen minun avaimilla lämpötila +20 ilmastoinnissa, vaimoke menee toisilla avaimilla lämpötila +22.
                  Tämä kuulostaa tutulta. Tämän ominaisuuden olin jostain lukenut, mutta ilmeisesti ominaisuus on vain uudemmissa malleissa.

Comment

Sama ominaisuus sähköisten penkkien osalta.

Comment

Ominaisuus on ollut ainakin jo vuonna 2000 A8:ssa (löytyy jenkkiläisestä Owners Manualista). Toimii silloin kun on penkkimuistit joka säätää peilit jne ja samalla lämmityksen ja jopa muistaakseni viimeisimmän radiokanavan.

Comment

Working...
                      X