Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A4/S4 ovipahvien irroitus?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Audi A4/S4 ovipahvien irroitus?

Pitäisi saada nuo irti edestä ja takaa (ehjänä) niin tarvis vinkkejä miten ne puretaan siististi?

Tämä on jo luettu, mutta lisää saa kertoa, jotain kikkoja siellä kuitenkin on :)

Takaovista en ole käyttänyt pois, mutta edestä olen. Verhoilun yläpäästä (etu ja taka) ruuvi pois ja ovenkahvasta (mistä ovi vedetään kiinni) + se muovi kans. Sen jälkeen suoraan ylöspäin nostamalla. Toivittavasti auttoi, 2 v sitten itse pois käytin ja muisti ei ole erehtymätän;-))

Comment

Eli siis aika helpolta kuulostaa. Eikö missään kohdassa ole mitään muoviklipsua jonka saa vahingossa poikki?

Comment

Ei mene klipsuja poikki, kunhan nostat ensin sitä ovipahvia. Jos ei lähde nousemaan, jotain on vielä kiinni.

Comment

joo helppo homma. hankalampi on sitten saada kaiutinpiuha ja ikkunannostimen liitin irti... Itse taistelin jonkun aikaa. Jälkimmäinen lähtikin ihan repimällä, eikä ollut lukittu vaikka siltä näytti. Kaiutinpiuha on lukittu ja sen saa melko helposti kunhan on ensin repinyt tuon ikkunannostimen piuhan irti

Comment

Kyllähän se ovipahvi irtosti helposti kun tietää mihin päin sitä pitää vetää. Jos olisin tehnyt samoin kuin edellisessä autossani, olisi kiinnikkeet nyt rikki :)

Nyt vielä pitäisi saada lasi irti, mutta sen takia pitää vissiin irroittaa koko lasin kehys ovesta.

Niin muuten, lasien tummennuksen takia noita rassaan. Kolme tehty, muutama jäljellä...

Comment

Koko kehys on irroitettava...

Comment

Working...
              X