Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

audi a3 8l

Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• audi a3 8l

Audin sähkölasit ei suostu toimimaan edestä, olisko mitään mahdollista korjata itse? Kyseinen vika, kun yritää painaa nappia ylös tai alaspäin, niin ei tapahdu mitään. Mitä teen??
    Viimeksi muokannut 8866; 6.3.2009, 20:39. Perustelu: Kirjoituksen korjaus ja otsikko. Skarppaa itse ensi kerralla ja käytä hakua .

Koita apuja kirjoittamistyyliin ensin. Minä en ainakaan ymmärrä mistä on kyse.

Comment

Tarkasta sulake, ehkä kolmas ylhäältä kolmannessa sarakkeessa. Tai sitten yli kolmannessa sarakkessa. Manuaalista löytyy oikea sulake.

Toimiiko sisävalot, entä lukkojen kaukosäädin?

http://www.audiclub.fi/forum/showthread.php?t=72458

Comment

Kyllä toimii sisävalot ja kauko-ohjaus. Audin oma soitin tempuilee kanssa.
        Viimeksi muokannut 8866; 6.3.2009, 20:47. Perustelu: Lauseet alkaa isolla ja päättyy pisteeseen. Lue kirjoittamasi teksti ennen lähettämistä.

Comment

Entä sulakkeet? Ei millään pahalla, onko sinulla lukihäiriö tai dyslexiaa? Jos todettu niin en parjaa enempää, mutta hiukan nätimmin voisi kirjoittaa jotta tavallinen ihminen ei joudu lukemaan jokaista tekstinpätkää kolme kertaa ymmärtääkseen sanomaasi.

Comment

En ole katsonut niitä vielä.
            Pitäiskö kokeilla vaihtaa paristo kauko-ohjaimeen, autaako?
            Viimeksi muokannut 8866; 6.3.2009, 20:49. Perustelu: Oikeesti, kohta loppuu huumori...

Comment

Katso niitä sulakkeita.

Comment

ok pitää tarkistaa ne ensin

Comment

Nyt loppuu pelleily.

Comment

Working...
                  X