Onko audi navigation plus:ssa rca lähtöjä? Laitteen tarkempaa mallia en tiedä se majailee -06 B7 A4:sen kojelaudssa, ja toinen kysymys, kuinka suuri operaatio johdotuksien ja muiden kannalta on soittimen vaihto ko. autoon? eli onko ajotietokone jotenkin liitännäinen tohon naviin?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
audi navigation plus
Collapse
X
-
Malli on varmaankin noin uudessa jo RNS-E. Se on CAN-väylässä ja sitä kautta kytköksissä mittariston näyttöön. Soittimen uusiminen vaatii adapterijohdot, sillä navi ja Audin omat soittimet ottavat myös herätteen, valaistuksen ja gala-tiedot CAN-väylän kautta.
Jos päätät vaihtaa soittimen niin olisin kiinnostunut ostamana Navisi pois!
-
Juu, täällä varmasti moni mieluummin ottas ton navin itselleen, kuin rupeais jälkiasennusvehkeitä laittamaan tilalle.
Siihen saa RCA-lähdöt. Itse olen omaani sellaiset tehnyt ja ajan kaikkia kanavia aktiivisena. Myös AUX-IN liitännän saa. Mä voin niitä myös muille tehdä.
Siihen saa liitettyä myös bluetooth handsfreen, DVD-soittimen, Digi-TV:n........
Kannattaa hakea tältäkin foorumilta tietoa hakusanalla: RNS-E.
Lisätietoa löytyy myös jenkkifoorumilta www.audiforum.us
Comment
-
Kiinnostas hommata navigation plus, tällä hetkellä on kiinni alpinen näytöllinen 1-din soitin jonka voisin myydä jos joku sellasta kaipaa. Mitä liitäntöjä löytyy navista? Kiinnostaisi juurikin isompi näyttöinen malli. Autossahan on tällä hetkellä kiinni kaksi erillissarjaa, kaksi vahvistinta ja kaksi subbaria.
Onnistuuko laitteet liittää naviin ilman ongelmia? mites kun alpineen olen liittänyt prosessorin niin voiko sitä hyödyntää navissa? Mitä kaikkea joudun ottamaan huomioon päivittäessä 1-din --> 2-din... ainakin sen kehikon joutuu vaihtaa 2-din malliseksi. Tarvitseeko johdosarjat adaptereita kun auto on vuodelta -98 A6?
Comment
-
Ebaystä löysin tollasen.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Audi-...fAudioQ5fVideo
Kun näistä juuri mitään tiedä, niin kysyisin viisaammilta että onko tuossa nyt kaikki mitä tarvitsee että saa värkin toimimaan. Tarvitseeko adaptereita vai meneekö noin.
Soitin on tällähetkellä symphony 2 bosen järjestelmällä
Comment
-
Ebaystä löysin tollasen.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Audi-...fAudioQ5fVideo
Kun näistä juuri mitään tiedä, niin kysyisin viisaammilta että onko tuossa nyt kaikki mitä tarvitsee että saa värkin toimimaan. Tarvitseeko adaptereita vai meneekö noin.
Soitin on tällähetkellä symphony 2 bosen järjestelmällä
Comment
Comment